Zawieszenie
: CZĘSTO ALE BARDZO TANIO TO WUNA POLSKICH DRÓG:)
4,0
Całokształt
nAJLEPSZY STOSUNEK KASY DO WYPASU
Wrażenia
4,0
Silnik
jEST OK ALE TRZEBA ZWRÓCIĆ JAKIE CZĘŚCI SIĘ KUPUJĘ SZCZEGÓLNIE DO ROZRZĄDU NIE WARTO OSZCZĘDZAĆ CO DO CZĘŚCI JAK I MECHANIKA.
4,0
Skrzynia biegów
lEPIEJ JAK SILNIK DOBRZE DZIAŁA CAŁKIEM POPRAWNIE DŁUGI PIĄTY BIEG DOBRY NA TRASĘ.
4,0
Układ jezdny
uKŁAD JEZDNY JEST OK TANI W NAPRAWIE I PROSTY.
Komfort
4,0
Widoczność
jAK NA SEDANA OK 4 .62 DŁUGOŚCI .
4,0
Ergonomia
eRGONOMIA TO MOCNY PUNKT ESPERO.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
MOGŁO BY BYĆ LEPIEJ NA SZYBĘ SZCZEGÓLNIE PRZEDNIĄ.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pRZESTRZEŃ ZA TĄ KASĘ SUPER WYGODA I DUŻO MIEJSCA DUŻY BAGAŻNIK 560 LITRÓW
4,0
Wyciszenie
JEST OK W STOSUNKU DO CENY
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
lPG WSKAZANE DO SILNIKA 1.8 I 2.0
3,0
Stosunek jakość/cena
j.W
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3 Z PLUSEM ELEKTRYKA SZYB DO BANI ( TYLNE)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
aWARIA ROLKI ROZRZĄDU PO 46 TYŚ OD WYMIANY DZIWNE ALBO MONTAŻ LUB MECHANIK? sILNIK WYMIENIONY NA DRUGI . oGÓLNIE NAWET JAK SILNIK PADNIE NIE RUJNUJE PORTWELA JAK W PRZYPADKU INNNYCH AUT
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 95KM 70kW
[l/100km]