Układ elektryczny
: NIE DZIAŁA SZYBA PRAWA PRZDNIA
Karoseria
: kOROZJA PROGÓW I DRZWI SZCZEGÓLNIE TYŁ ALE TO WINA PRODUCENTA ZBYT TOPORNIE ZROBIONE USZCZELKI DOLNE DRZWII.
3,0
Całokształt
sAMOCHÓD KUPIŁEM 3 LATA TEMU ZA 5 KOŁA PLUS LPG NOWE 1500 ZŁ I 4000 TYŚ ZŁ NA WSZYSTKIE CZĘŚCI KTÓRE WYMIENIAŁEM RAZEM Z ALUFELGAMI OPONAMI SILNIKIEM DRUGIM PO AWARII ROZRZĄDU REMONTEM UKŁ HAMULCOWEGO ,WYDECHOWEGO SZYBA PRZEDNIA NOWA , ŁOŻYSKA W KOŁACH. TRZEBA JESZCZE POWIEDZIEĆ ZE ZOSTAŁO MI DURZO CZĘŚCI ZAMIENNYCH W ZAPASIE. 10500 ZŁ NA 3 LATA TJ . 3500 ZŁ NA ROK NIE WIEM CZY TO DUŻO CZY MAŁO W PORÓWNANIU ZA TO ŻE AUTEM BYŁEM NA PÓŁWYSPIE KRYMSKIM 4600 KM W TYDZIEŃ:) JEŻDZĘ CZĘSTO TRASY PO 500 KM W JEDEN DZIEŃ DOTYCHCZAS 31 RAZY I RAZ AWARIA ROZRZĄDU. NAD MORZE TAKŻE NIE SPOSÓB ZAPAMIĘTAĆ ILE RAZY I 2 RAZY W GÓRACH BEZPROBLEMU. AUTO NAWALIŁO RAZ A PORZĄDNIE ALE NAWET NOWE AUTA MAJĄ PODOBNE USTERKI A MOJE ESPERO MA JEŻ 11 LAT .MYŚLE ŻE ESPERO TO DOBRE AUTO DLA KOGOŚ KTO MA MAŁO KASY I UMIE NAPRAWIĆ SAM AUTO PROSTE W NAPRAWACH I TANIE CZĘSCI KTÓR TRZEBA DOŚĆ CZĘSTO WYNIENIAĆ. ALE MYŚLE ŻE WARTO.AUTEM TAKŻE JEŻDŻE DO PRACY I ZAWSZE ODPALAŁO NAWET PRZY MINUS 30 STOPNI.CO CIEKAWE AUTEM MIAŁEM WYPADEK MOJA WINA ZA SZYBKO JECHAŁEM NA ŚNIEGU WIĘCEJ SZCZĘŚCIA NIŻ ROZUMU . PO WYPADKU PRZY 80 KM NA GODZ STWIERDZAM ŻE AUTO JEST BEZPIECZNE MA DOBRĄ STREFĘ ZGNIOTU DO PRZODU I DO TYŁU.NAPRAWA KOSZTOWAŁA MNIE 160 ZŁ KLAPA TYLNA ŚWIATŁO I SZPACHEL.SAMOCHODEM ROCZNIE ROBIĘ OK 30000 TYŚ KM.
Wrażenia
3,0
Silnik
OCENIAM NA 3 BO PADŁA ROLKA PO 46 TYS A POWINNA WYTRZYMAĆ 60 TYŚ
3,0
Skrzynia biegów
NIE MAIŁEM PROBLEMU . BIEGI WRZUCA SIĘ DOBRZE.
3,0
Układ jezdny
IDEALNY NA POLSKIE DROGI
Komfort
3,0
Widoczność
OK
3,0
Ergonomia
WSZYSTKO POD RĘKA`
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
MOGŁA BY BYĆ LEPSZE ODPAROWYWANIE SZYB W DESZCZ TAK TO OK
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SUPER DURZO MIEJSCA DLA WSZYSTKICH PLUS ZA 560 L BAGAŻNIK
3,0
Wyciszenie
W SAMOCHODZIE JEST W MIARĘ CICHO DO 140 KM/ GODZ
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG TO PODSTAWA W ESPERO 1.8 DZIAŁA BEZ PROBLEMU DRUGIEJ GENERACJII. NA BENZYNIE AUTA SIĘ NIE OPŁACA TRZYMAĆ W DZISIEJSZYCH CZASACH WOŁA O LPG.
3,0
Stosunek jakość/cena
CENA MAŁA ALE NIE MA NIC ZA DARMO PRZY SAMOCHODZIE CIĄGLE COŚ TRZEBA NAPRAWIĆ ALE W 99 PROCENTACH DOJEDZIE DO DOMU I TO JEST WAŻNE . SZYBY Z TYŁU DZIAŁAJĄ WOLNO - TO JEST NIEWYPAŁ NO I KOROZJA NIESTETY TO WADA TEGA AUTA SZPACHEL I DALEJ JAZDA:)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ESPERO PSUJE SIĘ DURZO DROBIAZGÓW MA MARNE PLASTIKI. ALE MOŻNA SOBIE Z NIMI ORADZIĆ BEZ PROBLEMU. TANIO ZRESZTĄ.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DO 53OOO PRZY 162000 KM ODMUWIŁA POSŁUSZĘŃSTWA ROLKA NAPINAJĄCA PASEK ROZRZĄDU .SILNIK ZOSTAŁ USZKODZONY 3 CYLINDER I ZAWORY .SILNIK WYMIENIŁEM NA DRUGI NAPRAWA NIEOPŁACALNA .ROLKA WYTRZYMAŁA 46 TYS /60 TYS TRZEBA BĘDZIE WYMIENIAĆ MAX CO 40 TYŚ KM .DZIWNE ORGINALNA CZĘŚĆ GM. SKF JEST 3 RAZY DROŻSZA ALE MOŻE WARTO. ROZRZĄD JEST TANI 100 ZŁ ZA KOMPLET. POMPY WODY ORGINALNE RACZEJ DOBRE NIE TRZEBA WYMIENIAĆ RAZEM Z ROZRZĄDEM CHBA ŻE CO 3 WYMIANY PASKA I ROLKI.