Ogolnie jestem zadowolony. Jezdzi sie dosc przyjemnie, mimo iz na pierwszy rzut oka widac ze jest to samochod z poprzedniej epoki i zab czasu juz go nieco nadgryzl.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik to jedna z wielu zalet tego samochodu. Cichy, dynamiczny juz od samego dolu az do 6500 obr/min. Sporo pali.
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfortowy ale miekki. Srednio nadaje sie do szybkiej jazdy po lukach ale bez tragedii.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche za slabe ogrzewanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzy, przestronny, wygodne fotele. Zwlaszcza z tylu bardzo komfortowo sie podrozuje. Tapicerka dosc szybko sie wyciera.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ogolnie jest srednio. Dosc sporo spala, serwis tani, czesci tanie, nie psuje sie zbyt czesto.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mimo sporego spalania, jest to samochod dosc ekonomiczny, biorac pod uwage cene zakupu, ceny czesci i serwisu.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Slaba jakosc materialow wykonczeniowych, po 140 tys. km wnetrze zaczyna powoli sie rozpadac. Odpadajace plastiki w srodku, wyszorowane obicia foteli, zepsute przelaczniki od el. szyb i wycieraczek, szwankujace silowniki centralnego zamka, zepsuty wskaznik paliwa to glowne bolaczki Espero. Koszt naprawy tych elementow nie jest wygorowany.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Powaznych usterek na razie nie zanotowalem. Korodujacy uklad wydechowy, zuzyte lozysko tylnego kola to byly wszystkie powazniejsze awarie. Cos stuka w przednim zawieszeniu, nie wiadomo co. Stukalo juz za poprzedniego wlasciciela przed 50 tys. km, wiec przeszedlem nad tym do porzadku dziennego. Co ciekawe prawie nie rdzewieje, pojedyncze ogniska rdzy w okolicy jednego z blotnikow.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 95KM 70kW
[l/100km]