Inne
: Mimo tego że miałem egzemplarz \"zagazowany\" i z przebiegiem prawie 300tyś, odpalał przy mrozach -25stop.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: w zastraszającym tęmpie lecą progi i błotniki.
Inne
: Matowieją lampy przednie do tego stopnia, że musiałem jeździć na przeciwmgielnych.
2,0
Całokształt
Ogólnie samochód nie zalicza się do niezawodnych i tych do \"nie zajechania\"
Wrażenia
3,0
Silnik
Przy tym przebiegu można zauważyć już brak mocy... zaczyna się zbierać dopiero powyżej 2400obr. Jego zaletą jest stosunkowo cicha praca
4,0
Skrzynia biegów
Nie miałem z nią nigdy problemów, dość precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Samochód naprawdę dobrze się prowadzi mimo braku wspomagania.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja fatalna, przy włączonej na max dmuchawie i powyżej trzech osobach w zimę nie obejdziecie się bez ścierek do przecierania szyb z pary.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
O tym samochodzie może świadczyć fakt, że najdroższe modele Espero na rynku wtórnym kręcą się wokół 6tyś.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy tym przebiegu psuję się właściwie wszystko co może tj. przełączniki szyb, regulacja świateł, ogrzewanie tylnej szyby, zamarza centralny zamek przy +10stop. i wiele wiele innych rzeczy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynę co w nim naprawiałem to alternator. Jednakże warto wspomnieć o karoserii parę słów, a mianowicie: najszybciej lecą progi, błotniki i tylna klapa pod blendą, jest też ona bardzo giętkia a może o tym świadczyć fakt, że została wgnięciona gołą ręką podczas próby wyjechania z zaspy. Innym poważnym problemem są tandetne plastykowe lampy przednie, które matowieją.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]