Solidny samochód za niewielkie pieniądze. Posiada swoije mocne jak i słabe, aczkolwiek wybaczam to, strony. Dla początkujących jak znalazł.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ekonomiczny, mało pali. Mocy brakuje mu przede wszystkim na 2-3 biegu, bo od 5-tego potrafi ładnie się rozhulać od 60 km/h do 140.
3,0
Skrzynia biegów
Trudna do obsługi na początek, trzeba się przyzwyczaić do opornej pracy gałki. Bieg wsteczny mógłby być dużo lepszy. Po 3 miesiącach przestałem zwracać na problemy uwagę.
4,0
Układ jezdny
W tej cenie rewelacji oczekiwać trudno. Jest w porządku. Minimalnie gorzej od Hyundai I20, które mocno eksploatowałem.
Komfort
4,0
Widoczność
Kabina jest przestrzenna, dużo widać.
3,0
Ergonomia
Jest ok, wszystko pod ręką jak trzeba, jedyne co bym zmienił to trochę położenie miejsca na kawę - jest zbyt mało miejsca na wyższy kubek.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, u dealera można kupić pełne wyposażenie. Spełnia swoje zadanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na hatchback - dużo miejsca dla pasażerów i na bagaż. Bez problemu mieści się 5 osób, jest miejsce na nogi, a do tyłu wejdzie duża walizka i kilka toreb.
2,0
Wyciszenie
Sandero nie jest ciche. Przy wyższej prędkości można mówić o sporym hałasie. Przy niskich obrotach jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód mało pali - około 6,5l/100 przy czym jest to średnie zużycie na obszarze miejskim (regularnie dojeżdżam nim do pracy).
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest drogi, ale w tej cenie jest to samochód godny polecenia. Dla młodej rodziny jak znalazł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mało jeździłem jeszcze aby coś się mogło popsuć. Nie narzekam.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mało jeździłem jeszcze aby coś się mogło popsuć. Nie narzekam.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 75KM 55kW
[l/100km]