Zawieszenie
: Najbardziej pozytywnie może zaskoczyć zawieszenie. Auto mimo, iż nie jest terenowe, to nie straszne są mu żadne dziury, czy wyboje. Nierówności pokonuje łatwo i sprawnie.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje czysto, nie szarpie. Nie wydaje żadnych niepożądanych odgłosów. Nie bierze oleju, którego poziom jest cały czas taki sam.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów idealnie spisuje się na długich trasach. W mieście też całkiem nieźle.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się lekko i bardzo równomiernie. Całość bardzo stabilna. Autko ma swoją masę, więc i nie odczuwa się podmuchów wiatru przy wymijaniu się z TIRami.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność w porządku. Nie ma co więcej tutaj dodać.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie, dwustrefowe, jest ok. Szyby nie parują, a i w kabinie jest ciepło.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni z przodu jest sporo. Z tyłu może nieco mniej, zwłaszcza jeśli kierowca przesunie swój fotel do samego końca, ale i tak nie jest źle.
3,0
Wyciszenie
Do 110 km/h jest cicho, później nie co mniej, ale i tak jest znośnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jak na warunki jest bardzo przyzwoite. Przeglądy nie są drogie. Co do części nie mogę się wypowiadać, bo póki co to poza wymianą żarówki nie było konieczności wymiany innych części.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 68KM 50kW
[l/100km]