Układ hamulcowy
: bardzo dobrze działa wspomaganie nagłego hamowania
4,0
Całokształt
porównując do samochodów (którymi jeździłem):
Ford escort, Opel Astra classic, Opel Astra II,Peugeot 206 sw, nie widzę powodów (poza głośnością powyżej 100 km/godz), dla których Sandero było by gorsze od w/w.
Wrażenia
4,0
Silnik
jest elastyczny na każdym biegu
na IV biegu 60-100 km/godz. - 11 sek.
5,0
Skrzynia biegów
nic się nie haczy, biegi wczodzą lepiej niż w peugeot 206 sw
4,0
Układ jezdny
dobrze wybiera dziury, wysoki prześwit
Komfort
5,0
Widoczność
duże lusterka i duża tylna szyba
5,0
Ergonomia
wszystko po ręką, jest tylko to co najpotrzebniejsze bez fajerwerków - typ Laureate
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się nagrzewa lub chłodzi (klimatyzacja działa b.dobrze, szybko odparowują szyby)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca z przodu i tyłu (nawet dla trzech szczupłych osób), dużo miejsca nad głowami
3,0
Wyciszenie
bardzo cichy przy 2000-2200 obrotów, glośny ale nie za bardzo i nie przeszkadzający przy prędkości 100km/godz. (radia można spokojnie słuchać i rozmawiać z pasażerami)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po przebiegu ok.8000 km (w tym 1/3 w mieście - krótkie trasy po ok. 2 km) średnie spalanie 7,5 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
cena jest conajmniej 10000 zł niższa od ceny tak samo wyposażonego samochodu (peugeot, renault, ford, skoda, kia, fiat, hyunday...) a jeździ się nim tak samo jak w/w samochodami
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 87KM 64kW
[l/100km]