Zawieszenie
: Naprawdę wygodnie się podrużuje przez dziury i wykroty polskich dróg. Na polnych też nieźle daje sobie radę.
4,0
Całokształt
Spodziewałem się że będzie gorzej. Jak dotąd pozostaję pozytywnie zaskoczony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeśli ktoś szuka ścigacza, to jest to raczej pomyłka, ale do spokojnej jazdy wystarcza. Wyprzedzać TIRy też sie da :)
3,0
Skrzynia biegów
Czasami lekko zacina się wsteczny - zobaczymy jak będzie za rok czy dwa.
5,0
Układ jezdny
Duży plus i zaskoczenie - widać Renault. Do tego dość wysoko zawieszone, płyta pod silnikiem - trudno coś urwać nawet na wysokich krawężnikach, czy kaminiach na polnej drodze.
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownicą. Troche szerokie słupki.
5,0
Ergonomia
Może trochę mało schowków.
Z wad - niewygodnie zamocowane pokrętła od wentylacji. Całkowicie schowane za dźwignią biegów, ale można sioę przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej klasy za te pieniądze? Skali za mało :)))
2,0
Wyciszenie
Do 90km/h jest ok, ale potem zaczyna strasznie szumieć. Pewnie przechodzi po przełamaniu bariery dźwięku, ale nie sprawdzałem ;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To największy mankament. Gazu bierze niewiele więcej niż benzyny, do 8-10 l/100, w zależności od dynamiki jazdy.
Dla formalności - poruszam się głównie po typowych szosach polskich (trochę miast, sporo zakrętów, często trzeba wyprzedzać).
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd bez usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sarna na masce i wizyta u blacharza się nie liczy...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 87KM 64kW
[l/100km]