Kupiłem nowy w salonie. Samochód dokładnie taki jakiego potrzebowałem. Przez 2 lata użytkowania bez żadnych awarii. Jedynie 2 zgłoszenia reklamacyjne. Pierwsze zaraz po odbiorze na wadę lakierniczą na zderzaku, drugie na odchodzącą farbkę z emblematu Dacia. Wszystko naprawione bez dyskusji w ciągu kilku dni. Spalanie 7,2 litra gazu. Po zakupie trzeba koniecznie wygłuszyć matami bagażnik, bo jest bardzo kiepsko to zrobine fabrycznie. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń do tego auta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Oszczędny i dynamiczny. Trochę słychać wtryski od gazu na wolnych obrotach. Jak na 3 cylindry to super kultura pracy.
5,0
Skrzynia biegów
5 biegów. Normalna skrzynia, bez uwag.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Trochę miękki lakier. Ale to domena wszystkich nowych aut. Skoda rysuje się jeszcze szybciej.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód jest zaskakująco przestronny i ma wielki bagażnik.
1,0
Wyciszenie
Po wygłuszeniu bagażnika matami butylowymi jest ciszej niż w VW Golf IV. Niemniej jednak fabryczne wygłuszenie jest bardzo kiepskie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupiłem nowy z salonu. Przez 2 lata wymieniłem 4 razy olej i filtry. 45 tys kilometrów bez najmniejszego wkładu poza materiałami eksploatacyjnymi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja. Następne auto to też będzie Dacia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
[l/100km]