Jak na tą cenę auto troche lepsze niż małolitrarzowe. dla większej rodziny bardziej na trasy niż na miasto. Wpasowywuje się w okres przejściowy pomiędzy wygórowane ceny aut obecnie, a nadejściem fali nowych, tanich aut dla przeciętnie zarabiających. Obecna cena nowego to 13 pensji średnich (wg. GUS 3013 zł/m). Powinno ono kosztować 6-7 pensji jako auto na dojazd do pracy.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
jak na wysoki wóz to dobrze wykonane
Komfort
2,0
Widoczność
przód i boki dobrze, tył do niczego, zbyt szerkie słupki i zbyt wysoki kufer, brak czujników odległości
3,0
Ergonomia
pokrętło ustawienia swiateł usytuowane do niczego, kolejność kierowania strug powietrza na auto słaba
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wystarczające naq tą cenę
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
powyżej 110 km/h słychac buczenia, powyżej 125 km/h zbyt głosny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy 1-2 osobach: diesel na trasie do 100 km/h rzeczywiście 4,4 litra, po mieście 6,2 l, a nie jak podaje katalog 5,8 l
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 3.000 km wysiadło radio z idtwarzaczem CD Blaupunkta, po 4500km cos stuka w prawym, tylnym słupku o plastiki