Sprawdzony silnik RENAULT dobrze sprawduje swoją rolę.W miarę elastyczny i cichy.
4,0
Skrzynia biegów
Pewne prowadzenie lewarka, skoki drążka typowe dla aut fracuskich, Trochę krótsza mogłby być lewarek.
4,0
Układ jezdny
Idealny na polskie drogi, trochę za dużo przechyla się na zakrętach (lecz to raczej wina wysokiego nadwozia-w mało której osobówce kierowca o wys.190 cm ledwie sięga ręką do połowy dachu).
Komfort
4,0
Widoczność
Z przydu i na boki idealnie, do tyłu słabo nie widać końca bagażnika.Potrzebne czujniki parkowania
4,0
Ergonomia
Poprawnie, trochę za nisko i nieintuicyjnie sterowane pokętła nawiewów i stary francuski patent klakson w kierunkowskazach - nie da się tak szybko ostrzec klaksonem innych jak przy konwencjonalnym rozwiązaniu.Adekwatna do kosztów jakość materiałów (twardo, lecz bez skrzypienia).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zgodnie z oczekiwaniami.Wydajna klima, nie parujące szyby, wieść niesie że grzanie również OK (na razie z uwagi na porę roku nie sprawdzałem).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wielkość segmentu C+ w aucie klasy B !!!
4,0
Wyciszenie
Po dotarciu silnik coraz cichszy, powyżej 140 km/h głośny opływ powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do zaakceptowania, choć mistrz oszczędnej jazdy to raczej nie jest.POLECAM LPG.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najwięcej samochodu za najniższą cenę !!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie odpukać, brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Daję awansem najwyższą notę
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 75KM 55kW
[l/100km]