Auto jest strasznie tandetne, biednie wyposażone, powolne ,dużo pali, jest głośne, koroduje i prowadzi się jak taczka. Zakup takiego auta nowego w salonie miał jak najbardziej sens, ale jako auto używane jest absolutnie beznadziejne, konkurencyjne marki są pod każdym względem lepsze od tego auta. Nie mogę powiedzieć jak jest z awaryjnością bo przy przebiegu 47 tysięcy kilometrów byłby to nieśmieszny żart gdyby zaczęło się sypać.
Wrażenia
4,0
Silnik
Sporo pali, ale za to nie jedzie.
Jedyna zaleta, że lubi się z gazem i jest raczej bezawaryjny.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wbijają się gładko, ale często nie chce wejść wsteczny.
1,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się dramatycznie, ma się wrażenie jak by się siedziało na taborecie w śmietniku na kołach, a każda próba pokonania zakrętu zmienia się w walkę o życie.
2,0
Karoseria
Większość tych aut wymarła przez korozję, mój egzemplarz większość czasu stał i jakoś dotrwał do naszych czasów i puki co blacharsko jest nieźle.
Komfort
2,0
Widoczność
Do tyłu i na boki jest przeciętnie, mocno irytuje mnie spore martwe pole za słupkiem "A".
3,0
Ergonomia
Bardzo boli brak jakiejkolwiek możliwości otwarcia bagażnika bez kluczyka, żadnej klamki ani dźwigienki w środku.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedna z niewielu zalet tego auta... Miejsca jest sporo, zarówno w środku jak i w bagażniku.
2,0
Wyciszenie
We wnętrzu jest dosyć głośno, plastiki trzeszczą a silnik wyje powyżej 110 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Taniej wyjdzie nas tylko rower lub bilet miesięczny.
2,0
Stosunek jakość/cena
Żeby zakup tego auta był opłacalny musiało by ono kosztować 1,50 zł za kg
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
"Drobiazgi" czyli niewielkie usterki osprzętu lub wyposażenia dodatkowego którego to auto nie posiada.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto do tej pory było praktycznie bezawaryjne, ale przy tak niskim przebiegu to żaden wyczyn.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 75KM 55kW
[l/100km]