dobra elastyczność na niskich obrotach, im wyższe obroty tym gorzej, cichy do 3tys obrotów, powyżej 4,5 tys staje się natarczywy. beznadziejny 5 bieg. niska kultura pracy silnika w niskich temperaturach
3,0
Skrzynia biegów
przy temperaturach poniżej 0 przy zimnym silniku ekstremalnie wysokie opory, szczególnie ciężko wchodzi 1 bieg
4,0
Układ jezdny
ok
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok za klimatyzację
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
4,0
Wyciszenie
cicho do 3 tys obrotów, od 130 km/h staje się głośny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niecałe 8l zimą w korkach w stolicy
3,0
Stosunek jakość/cena
byłoby ok gdyby nie usterki
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 45 tys wymiana rozrządu z powodu \"pocenia się\", przy 48tys rozrząd cieknie, wymieniona miska olejowa, 53tys wymiana alternatora
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 75KM 55kW
[l/100km]