Duże rodzinne auto dla przeciętnego Kowalskiego idealne na polskie dziurawe drogi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na razie na dotarciu, dlatego nie dociskam zbyt mocno.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą gładko i bez oporów.
5,0
Układ jezdny
Idealny na polskie drogi. Duży skok zawieszenia pozwala na jazdę nawet po bezdrożach.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu dobrze. Do tyłu gorzej.
4,0
Ergonomia
Jak dla mnie mam wszystko pod ręką.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiem jak z ogrzewaniem bo zimy jeszcze z nim nie przejeździłem. A co do wentylacji to dmucha, ale jak jest gorąco na zewnątrz do i tak się dosyć mocno nagrzewa w środku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca dla pasażerów a bagażnik do już potęga.
5,0
Wyciszenie
Przerzuciłem się ze starego diesla, więc jak dla mnie to cicho jak w kościele ;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trakcie docierania nie przekraczając 3000 obrotów spalił mi średnio 6,1 litra/100. Jeśli chodzi o części to dostęp bardzo dobry. Sprawdzone rozwiązania z Renault Clio II.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te cenę nic lepszego nie oczekuje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie odpukać nic nie puka ;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych usterek jak dotąd nie zanotowałem.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 75KM 55kW
[l/100km]