Tani w utrzymaniu, w naprawach i częściach zamiennych, plastiki w środku niby budżetowe ale nie trzeszczą i są bardzo łatwe w czyszczeniu. Jest parę mankamentów ale jeżeli ktoś nastawia się na budżetowy samochód to wtedy przestaje przeszkadzać. Przede wszystkim jest bezawaryjny bo prosty w budowie, części łatwo dostępne i każdy mechanik wie o co chodzi. Idealny silnik do gazu.
Wrażenia
5,0
Silnik
wszystko ok, wysoka kultura pracy, elastyczny nie czuć ze jest na lpg. Jedyny minus do jego osiągi , braki w mocy czuć na trasie, ale wiedziałem co robię zależało mi przede wszystkim na bezawaryjnym silniku do lpg. Teraz takich silników już nie produkują.
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą idealnie daje to poczucie lepszego konfortu podczas jazdy.
4,0
Układ jezdny
To jest VAN a nie rajdówka, nie jest zle.
5,0
Karoseria
ok
Komfort
5,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo przestrzeni dla wszystkich i bagażnik przeogromny.
5,0
Wyciszenie
powyżej 110 km/h robi się głośno ale jest to duża przestrzeń w środku więc szumy muszą być. Wyciszyłem sobie drzwi matami to dużo daje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo niskie koszty utrzymania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko wymiana silniczka wycieraczki tylnej ale sam spaliłem i przepalona żarówka na konsoli centralnej , więc prawie nic a swoje lata już ma.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 84KM 62kW
[l/100km]