Szukaj

Ocena kierowcy - Dacia Jogger

SVENSON, 6 dni temu
Silnik Hybrid 140 140KM 104kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dacia Jogger Hybrid 140 140KM 104kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,93
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : Działa to naprawdę dobrze
Zawieszenie : Idealnie wybiera polskie drogi
5,0
Całokształt
Pakowny rodzinny samochód z automatyczną skrzynią biegów i napędem hybrydowym. Niskie spalanie, dobre zawieszenie. W przystępnej cenie dostajemy całkiem zmyślny samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo oszczędny układ hybrydowy, czasami odezwie się głośniej jak to hybryda, ale nie jest to nic co by przeszkadzało normalnemu człowiekowi. Większość trasy jest pokonywana w trybie elektrycznym, a układ się przełącza bez względu na prędkość. Spalanie przy przepisowej jeździe to 4 l/100
5,0
Skrzynia biegów
Jazda jest przyjemna bez szarpania, co mi najbardziej pasuje to zmiana biegów w czasie jazdy gdzie w układach hybrydowych nie jest takie oczywiste. Niekiedy system chcąc dobrać najbardziej optymalne parametry pomyśli kilka sekund dłużej lub skrzynia wyda słyszalny dźwięk kliknięcia, jednak nie stanowi to problemu. Normalna spokojna jazda automatem
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie w połączeniu z oponą 205/60r16 jest idealne na nasze drogi. Prowadzenie jest pewne, samochód dobrze sobie radzi na zakrętach, nie jest gumowy w swojej specyfice, przy normalnej jeździe nie ma żadnych uwag.
5,0
Karoseria
Patrząc z przodu odświeżenie loga znacznie poprawiło wygląd pojazdu, z boku linia jest ciekawa i dość niespotykana z tyłu tez jest fajnie, ale jednak zawsze każdy powie że Volvo ;) . Wykonanie jest na dobrym poziomie, otwór bagażnika jest symetryczny i duży, wsiada się wygodnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, widać wszystko w każda stronę jednak słupki A są dość szerokie co trzeba kompensować wychylaniem się czasami na skrzyżowaniach lub pasach dla pieszych. Do tyłu widoczność w lusterku jest dobra tak samo jak w lusterkach bocznych.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest w zasięgu ręki i na swoim miejscu. Podłokietnik jest trochę schowany w fotel i bez regulacji, przełączniki otwierania szyb dość daleko wysunięte, co na początku skutkowało przy otwieraniu przednich szyb na czuja uchylanie tylnych ;) Jednak to są smaczki które nie wpływają na resztę, wszystkie przyciski są podświetlone i tam gdzie się ich spodziewasz.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa tak jak powinna, ogrzewanie również spełnia swoją funkcje tak jak należy. Sterowanie automatyczne rozwiązuje wszystkie problemy nastaw. Szkoda tylko, że nie ma kratek wentylacyjnych pod podłokietnikiem na drugi rząd siedzeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód jest bardzo pojemny i każde miejsce siedzące jest wygodne nawet w długich trasach. Można pokonać drogę 1000 kilometrów i wysiąść jak człowiek.
5,0
Wyciszenie
Do prędkości 120 może 130 km/h jest normalnie, potem już powietrze robi swoje. Hybryda daje nam cisze w korkach oraz spokojnej jeździe miejskiej/pozamiejskiej. Czasami się odezwie silnik na wyższych obrotach jednak nie jest to uciążliwe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Możliwość przedłużenia gwarancji na 5 lat, a w tym bezkosztowy serwis. Jest super
5,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze cena może być mniejsza ;P Najtańszy samochód tych gabarytów w hybrydzie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje i nic nie słyszałem o usterkach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie spotkałem się z jakimiś informacjami o poważnych usterkach

Pb - zużycie paliwa dla silnika Hybrid 140 140KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dacia Jogger