Po 2 latach eksploatacji i 110 000 km stwierdzam - Jogger to wyrób samochodopodobny, jakość wykonania -dramat. Całe wnętrze wykonane z twardego taniego plastiku- już w busach wygląda to lepiej, siedzenia nie wygodne siedzi się jak na taborecie, tylna kanapa dla krasnali ogrodowych, wyższe osoby przebiją dach głową. Karoseria- blacha ma grubość sreberka od czekolady, ocynk no cóż chyba też nie koniecznie, po 2 latach i 110 000 km zaczynają wychodzić rude punkty na karoserii, spasowanie elementów w aucie wychodzącym z fabryki jest jak w aucie po kolizji. Silnik - porażka nie ma mocy, górkę widzi wcześniej niż kierowca, pod górkę nie ma mowy o przyspieszeniu a wręcz prędkość spada, na dodatek pali 10-11 l LPG /100km, gdzie np corolla 1.8 mieściła się w 9l, volvo 2.4 pali tle co ta Dacia. Do tego usterki już na gwarancji - wyciekający olej z silnika, elektronika to jedna wielka dyskoteka - aso nie potrafiło tego ogarnąć. Zawieszenie miękkie buja się na wszystkie strony. Bagażnik duży ale podłoga bardzo nieforemna - nie ma równej powierzchni. Wyciszenia brak - hałas w środku jak na pasie startowym lotniska, silnik wyje, szum powietrza, w polonezach 30 lat temu było ciszej.
Jedyne plusy - światła mijania led, pojemność bagażnika, sposób składania tylnych siedzeń, tanie części zamienne.
Dla firmy dobry wybór bo tanie i tanie. Jesli ktoś to kupuje jako samochód prywatny i mówi, że fajny silnik i ogólnie fajne auto to chyba jeździł totalna ruiną z innej epoki wcześniej.
Z czystym sumieniem nie polecam.
Wrażenia
1,0
Silnik
Brak mocy, szarpie, przy 30 000 KM naprawa gwarancyjna wymiana uszczelek, bo olej wyciekał jak z sita
1,0
Skrzynia biegów
6 bieg potrzebny tylko do jazdy z górki, pod górkę prędkość spada
1,0
Układ jezdny
Zawieszenie miękkie, huśta się jak chorągiewka na wietrze
1,0
Karoseria
Blacha ze sreberka z czekolady, strach się oprzeć o samochód żeby wgniotła nie została
Komfort
3,0
Widoczność
Tylna szyba mogłaby być większa, lusterka - każde pokazuje inną odległość pojazdu za nami
3,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką to fakt- ale sposób działania wyposażenia kiepski
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
słaba klimatyzacja przy upałach dluuuugo trzeba czekać aż schłodzi wnetrze
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
W jogger pojęcie wyciszenia nie istnieje- W radzieckim czołgu jest ciszej… tutaj uczucie jakby się siedziało na masce jadąc , powyżej 100 szum powietrza jakby odrzutowiec leciał, wycie silnika.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Prz normalnej jeździe powyżej 10l LPG/ 100km - porażka, pali więcej niż auta z silnikami 1.8 czy 2.0
1,0
Stosunek jakość/cena
Pomimo niskiej ceny nie da się napisać że jest ok, polonez z lat 80 miał lepszej jakości materiały i był lepiej spasowany
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
0d 60 000 km zaczęły losowo zapalać się kontrolki silnika, abs, odległości, itp, serwis przez 40 000 km czyli do końca gwarancji nie potrafił sobie z tym poradzić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezawaryjność to kolejny temat który w jogger nie występuje - 30 000 km z silnika olej ciekł jak z sita, naprawa gwarancyjna,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 Eco-G 100KM 74kW
[l/100km]