Auto idealnie wpasowalo sie w moje potrzeby, zależało mi na ekonomi, dość dużym prześwicie, i żeby ładnie i dość świeżo wyglądało. Dostałem to co oczekiwałem z dużo nawiązką, auto ma fajne zawieszenie nie buja się na zakrętach, świetne świecące lampy, bezprzewodowego carplaya, podgrzewaną kierownicę i siedzenia, ładne 18 calowe felgi i piękny lakier sandstone w max wyposażeniu na ten moment kosztował mnie 103
Tys brutto dla mnie rewelacja
Wrażenia
4,0
Silnik
Spodziewałem się gorszych osiągów a zostałem miło zaskoczony, myślę że to kwestia turbiny porównując do mojego wcześniejszego i30 1,6 mpi 120 km jest dużo sprawniejszy, średnie spalanie LPG na poziomie 7,5 do 10 l na autostradzie przy prędkości 140 km, jedyne co mi się nie podoba w tym silniku to kultura pracy 3 cylindrów i wibracje dlatego dałem 4 gwiazdki
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo krótka 1 i ogólnie trzeba się nawachlowac, biegi wchodzą prezyzyjnie
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo pewnie, nie buja w zakrętach czego się obawiałem przed zakupem jest dosyć twardo tak jak lubię
5,0
Karoseria
Wydaje sie ok, nic negatywnego nie przykuło mojej uwagi
Komfort
4,0
Widoczność
Plastiki mimo że twarde są dobrze spasowane i nie hałasują na wertepach, siedzenia wygodne tylko obawiam się czy w lato nie będę się od nich pocił wersja extreme
5,0
Ergonomia
Intuicyjnie i wszystko w zasięgu ręki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca pod dostatkiem
3,0
Wyciszenie
Przy 120 zaczyna robić się głośno tu mogło by być lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
[l/100km]