To jest prawdziwy SUV - auto i w teren (mimo napędu na jedną oś) i doskonale sprawdzi się w trasie, czy w mieście. Samochod roku jak nic !
Wrażenia
5,0
Silnik
Super. Dynamiczny a przy tym bardzo oszczędna, sprawdzona jednostka
5,0
Skrzynia biegów
Działa szybko, sprawnie. Bez uwag.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja - na duży plus. Świetnie się prowadzi. Bardzo pewnie i komfortowo na autostradzie i trasie. Sprawdza się w terenie, nie to co SUVy konkurencji, które terenówkami są ale tylko z wyglądu
5,0
Karoseria
Ocynk. Odporny na odpryski. Lepiej niż w konstrukcjach niemieckich, japońskie lepiej przemilczeć.
Komfort
5,0
Widoczność
Widać. Niektórzy narzekają na niski sufit, ale chyba musiałbym mieć 2m wzrostu żebym nie widział świateł na skrzyżowaniu.
5,0
Ergonomia
No wszystko na miejscu. Duży plus za naprawdę spory i przede wszystkim ustawny bagażnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa. Ogrzewanie też.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni naprawdę sporo. Podróżujemy często w 4 osoby (2 dorosłych + młodzież) i nikt nie narzeka. Bagażnik spory.
4,0
Wyciszenie
Jeżeli miałbym szukać czegoś na siłę to tutaj. Mogłoby być nieco ciszej, ale to naprawdę przy bardzo dużych prędkościach (do 150 cichutko).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nowe auto + 5 lat easy service = niskie koszty
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonała. Wybór kupić 5 letnie VW z najechanymi xxx tys. km a nowa Dacia? Wybór dla osoby myślącej jest chyba prosta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód całkowicie bezawaryjny
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód całkowicie bezawaryjny. To chyba największy plus.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
[l/100km]