Całościowo oceniłbym na 4,5. Do pełnego zadowolenia brakuje jednak nieco mocy w silniku (choć o tym że nie będzie to król lewego pasa wiedziałem w momencie zakupu) i może nieco "prestiżu".
Wrażenia
4,0
Silnik
Dla lubiących poszaleć będzie brakować kilku koników. niemniej wynagrodzi to super niski koszt (LPG). Do kultury się nie mogę przyczepić i do jazdy miejsko - podmiejskiej 100% zadowolenia.
5,0
Skrzynia biegów
działa naprawdę ok. Nie wiem skąd tyle narzekania na ten element.
5,0
Układ jezdny
Poprawny - nie mniej nie więcej
5,0
Karoseria
Tutak duży plus. Kolor szachy sziste prezentuje się naprawdę fajnie. Dodatkowo nie widac obić czy odprysków - sprawia wrażenie solidnej co nie jest częste w naszych czasach.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko widać, chociaż wymaga przezwyczajenia
5,0
Ergonomia
Super - naprawdę super. Przymierzałem się do droższych SUVów ale Dacia bije na głowę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa bardzo dobrze. Zimą jeszcze nie wiem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca. A bagażnik to klasa sama dla siebie.
4,0
Wyciszenie
Na autosradzie powyżej prędkości dopuszczalnej zaczyna być głośno. Do 140 - 150 do wytrzymania.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bije konkurencje na głowę. Ceny części zamiennych śmiesznie niskie, a easy service na 5 lat załatwia spokój.
5,0
Stosunek jakość/cena
Konkurencja może niestety się schować.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Absolutnie nic się nie dzieje. Znam historię kilku Dusterów II z tym silnikiem i mogę śmiało założyć że silnik przejedzie wiele ty. kilometrów bez żadnej awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
[l/100km]