Szukaj

Ocena kierowcy - Dacia Duster II SUV

gogol, 6 lat temu
Silnik 1.5 dCi 110KM 81kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dacia Duster II SUV 1.5 dCi 110KM 81kW 2018 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Opinia po pół roku użytkowania - wciąż bym nie zamienił na coś droższego. Spełnia swoje zadanie bez dwóch zdań. Odpala, jedzie - i tak powinno być. Jak ktoś szuka samochodu do jazdy a nie do pokazania się - nie musisz szukać dalej. Poprzednia opinia: https://www.autocentrum.pl/oceny/dacia/duster/ii/silnik-diesla-1.5-dci-110km-2018-2018/ocena-kierowcy-i211246/
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeśli chce się korzystać ze wskazówek komputera dotyczących zmian biegów - dynamika słaba. Jak go wkręcisz na ciut wyższe obroty to naprawdę może zaskoczyć.
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia (w wersji 4x4). Kupując to auto musisz się z tym liczyć. Jeśli wiesz co kupujesz, to kwestia przyzwyczajenia. Osobiście nie używam jedynki jeżdżąc po mieście.
5,0
Układ jezdny
Nie ma nic do zarzucenia. Działa tak jak trzeba. Po przyzwyczajeniu się do elektrycznego wspomagania kierownicy, ciężko się przesiąść do auto z hydraulicznym wspomaganiem.
5,0
Karoseria
Pomijając uszkodzenie przez własną głupotę - wszystko z nią w porządku. Nie ma się do czego przyczepić.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie ma się do czego czepić. Czasem trzeba się wychylić przy skręcie w lewo, żeby kogoś na pasach nie zabrać ze sobą, ale to chyba jak w każdym aucie.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Po kilku tygodniach użytkowania fizyczne przyciski włącza się bez patrzenia. Tak samo przełączanie napędu czy tempomat.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W końcu można coś więcej powiedzieć. Przy jesiennych pogodach jestem mile zaskoczony. Posiadam klimatyzację manualną. Przy deszczowej pogodzie wsiadam do auta, ustawiam nawiew na szyby na "2" i spokój. Nic nie paruje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jechałem raz z tyłu - byłem mile zaskoczony, że jest OK. Niestety była to krótka trasa, więc nie wiem jak na dłuższą metę spisują się siedzenia z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Nie jest to limuzyna, że nic nie słychać, ale jest OK. W zależności od tego czym jeździłeś wcześniej będziesz albo zadowolony, albo zawiedziony. Po przesiadce z 19-letniego Renault - super. Przyzwyczajony do swojego auta, wsiadłem do starszego diesla (Opel) i byłem mocno zdziwiony, że aż tak silnik słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze przed wymianą oleju. ASO policzyło wstępnie koło 450 zł za olej i filtr oleju z robocizną.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za to co dostajemy to cena jest bardzo niska. Diesel, napęd na 4 koła, wysoki prześwit. Jest super!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Dacia Duster II SUV