Inne
: Drażni mnie system Start/Stop.
Trzeba pamiętać żeby go wyłączyć po każdym uruchomieniu silnika.
5,0
Całokształt
Najlepsze auto w tym przedziale cenowym.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc wystarczająca, aczkolwiek mogliby dołożyć z 10KM
5,0
Skrzynia biegów
Działa płynnie ale przydałby się automat 4x4
5,0
Układ jezdny
Idealne auto na polskie drogi.
5,0
Karoseria
Cienka powłoka lakiernicza, adekwatna do ceny samochodu (pikuś)
Komfort
5,0
Widoczność
Wzorowa
3,0
Ergonomia
Fotel średnio wygodne, po trasie 500km plecy i tyłek już boli.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rodzina 2+2 - nikt nie narzeka.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu do pierwszego modelu to nastąpiła duża poprawa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na zbiorniku (50L) 900km to nie żaden wyczyn.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma lepszego samochodu w tej kategorii.
Jeśli nie potrzebujesz asystentów pasa, elektrycznie otwieranej tylnej klapy i miękkiego materiału na podszybiu i drzwiach i innych bajerów to Duster jest super autem w tej cenie. Wolałbym 2 nowe Dustery z max wyposażeniem niż jednego wypasionego Tuscon’a czy innego suva.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Blue dCi 115KM 85kW
[l/100km]