Chciałem prostego i ekonomicznego samochodu z klimatyzacją, któremu nie będą straszne krawężniki, progi zwalniające i polne drogi. Duster przerósł moje oczekiwania.
Wrażenia
3,0
Silnik
Brakuje trochę mocy, trzeba się namachać lewarkiem skrzyni biegów, żeby zachować dynamikę jazdy np. na górskich serpentynach. Ale ja to lubię i liczyłem się z tym, że tak będzie. Osobom, które bardzo często podróżują autostradą to nie polecam tego silnika.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi wchodzą bezproblemowo, lewarek mógłby być trochę krótszy.
5,0
Układ jezdny
Daję maksymalną notę, bardzo komfortowo. Owszem, do sportowej jazdy nieco za miękko, ale samochód kupowałem z myślą o wygodzie i praktyczności. Nie ma krawężnika i progu, który byłby mi straszny. Rewelacja.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie jest okej (mam 179cm wzrostu), natomiast dla kierowcy o wzroście 190cm to moze być ciasno. Dzieciaki na miejsce z tyłu nie narzekają, ale dla dorosłego to jest bez szału.
4,0
Wyciszenie
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Dopiero przy prędkościach 140km/h i więcej robi się dla mnie za głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Instalacja LPG powoduje, że koszty paliwa są bardzo niskie. Duster ma 5 lat gwarancji i pakiet serwisowy na ten czas, więc mam nadzieję, że nie będę musiał w niego zbyt dużo inwetować.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 SCe LPG 115KM 85kW
[l/100km]