Serwis i gwarancja działa, nie poniosłem żadnych kosztów za naprawy.
Popsuło się:
Lewarek zmiany biegów, fotel kierowcy, korozja srub wlewy lpg, korozja sruby mocowania siłownika klapy tylnej, uszczelki drzwi, mastyka pękła, otarcia lakieru od uszczelek drzwi, problemy z przełączaniem się na lpg - wymiany elektrozaworów, listwy wtryskiwaczy,czujnika ciśnienia. Szyby tylne się nie otwierały.
Wrażenia
2,0
Silnik
Słaby, mułowaty na autostradzie wyprzedzanie to cała operacja logistyczna. W lpg trzeba sprawdzać często poziom oleju. Sam silnik bez usterki. Instalacja lpg problemy w zimie z przełączaniem.
3,0
Skrzynia biegów
Popsuł się lewarek zmiany biegów. 5 biegowa bez usterki
3,0
Układ jezdny
Na gwarancji po 30 tys padły wahacze, wymienione na gwarancji. Auto w ruchu miejskim pokonuje przeszkody, progi bez problemu jeżeli wyjedziesz na autostradę to trzymaj mocno kierownicę.
2,0
Karoseria
Trzeszczy, skrzypi, delikatny lakier spasowanie drzwi po wymianie uszczelek to wyzwanie dla serwisu poprawki wykonywane było 4 krotnie
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag
4,0
Ergonomia
Miejsce na kubki to jakieś nieporozumienie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mogło być lepiej ślę wszystko dziala
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca
3,0
Wyciszenie
Na mieście po równej drodze jest w porządku, autostrada dramat, po pewnym czasie wszystko skrzypi, od fotela po klapę i tylny stop
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno powiedzieć bo auto jest na gwarancji bez gwarancji koszty były by bardzo duże.
Spalanie gazu 10 l na 100
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto kosztuje nowe ok 75 tys, w tej cenie warto się zastanowić czy nie dołożyć i kupić coś innego
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mógłbym dzwonić na serwis i ciągle było by coś do naprawy od fotela poprzez ciągle awarie lpg. Sruby wlewu lpg radzę natychmiast wymienić na nie rdzewki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto nie stanęło ani razu, pomimo usterek lpg lawety nie widziało
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 SCe 115KM 85kW
[l/100km]