Zawieszenie
: Jazda poza asfaltem sprawia dużo radości.
5,0
Całokształt
Trafiłem idealnie. Duster z tym silnikiem stworzony jest do jazdy w warunkach miejskich i po drogach gorszej jakości.
Jedyne czego czasami mi brakuje to czujnik deszczu. Silnik wolnossący 1,6 od Nissana potrafi pozytywnie zaskoczyć. Lubię kręcić go do 4000 obrotów, wtedy pokazuje na co go stać. Auto dla praktycznych kierowców, szczerze polecam. To prawdziwy SUV z dużym prześwitem i wyjątkowo krótkimi zwisami, które ułatwiają jazdę w trudniejszych warunkach. Ważny jest świadomy wybór.
Wrażenia
5,0
Silnik
Prosty i oszczędny. Można się przyczepić do dynamiki w trasie, ale to silnik bez turbiny mający inne zalety. Mój wybór był zupełnie świadomy.
5,0
Skrzynia biegów
Idealna do miasta.
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjny. To największa zaleta Dustera.
Dziury i krawężniki przestały istnieć. Wielka przyjemność jazdy po szutrowych, nieutwardzonych leśnych i polnych drogach. Płynnie wybiera wszelkie nierówności.
5,0
Karoseria
Jak dla mnie oryginalna przyciągająca spojrzenia linia nadwozia.
Komfort
4,0
Widoczność
Wystarczająca. Bez uciążliwych ograniczeń
5,0
Ergonomia
Nie mam się do czego przyczepić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajność wystarczająca.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Myślę, że dla czterech osób jest wystarczająco dużo miejsca. Przy odsuniętych maksymalnie przednich fotelach można ponarzekać na brak miejsca na nogi z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze. Do 130 km/h spokojnie można rozmawiać. Szybciej i tak nie jeżdżę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok. Zobaczymy jak będzie dalej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Lepszych nie ma.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych przykrych niespodzianek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 SCe 115KM 85kW
[l/100km]