Silnik
: Silnik to petarda. Dobrze sobie radzi z gabarytem. Polecam 1.3 turbo 130KM
4,0
Całokształt
Samochód niesamowicie mocny. Uczucie potęguje wysoka pozycja za kierownicą. Aż chyba za mocny. Ocena ogólna 4+. Ma swoje bolączki jak każde auto np. koła delikatnie biją przy różnych prędkościach jest to wyczuwalne. To jest chyba wada fabryczna bo w innym też tak było. Minimalnie ale czuć. Za to miejsca w środku mnustwo. Bardzo ale to bardzo dobre nagłośnienie. Aż ciarki przechodzą jak dobrze ustawisz radio DAB cyfrowe i to w standardzie MASAKRA!!! Gra jak w BOSE. Tylko trzeba dobrze ustawić! Auto tak dobrze skonfigurowali, że bije konkurencję na łopatki. To auto im wyszło za dobrze.. Wiem co piszę bo miałem różne nowe auta. Ten samochód jest poprostu za dobry. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny i leciutki. Zawieszenie dosyć twardo wybiera dziury. Jak w niemieckich autach.. to mi przeszkadza. Mimo wszystko respekt dla inżynierów Renault za to co stworzyli. Niemcy za to samo chcieliby 2 razy tyle €. Polecam za wygląd, gabaryt, moc i audio..
Wrażenia
5,0
Silnik
Diabeł nie samochód. Mocy aż za dużo!
4,0
Skrzynia biegów
Tutaj niestety troszkę brakuje do perfekcji ale za to cena LUX
4,0
Układ jezdny
Sztywny a nawet twardy. Wspomaganie bardzo silne. Precyzja prowadzenia dobra.
5,0
Karoseria
Zero zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w busie :)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu zero zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi dobrze. Duży plus za dużą liczbę nawiewów. Dmucha jak chcesz i gdzie chcesz.. niekoniecznie na twarz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj szacunek. 5+
4,0
Wyciszenie
Odgłosy z twardego zawieszenia. Silnik dobrze wyciszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko kosT paliwa. W trybie Eco 6.5L. w trybie normalnym 8.5L
5,0
Stosunek jakość/cena
Konkurencja nie istnieje..
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 130KM 96kW
[l/100km]