Wersja Celebration. Za tą cenę nic innego nowego nie dało by się kupić w tej klasie. Mi osobiście ten samochód się podoba wizualnie.Nie mam przerośniętego ego i w żaden sposób nie przeszkadza mi to, że mam znaczek dacii na samochodzie. Twarde plastiki tak krytykowane przez dziennikarzy, są bardzo dobrze spasowane i dobrej jakości. dziennikarze nie zauważają takich samych twardych plastików w innych markach, a one wystepuja coraz częściej. Zawierzenie jest idealne na nasze drogi i co najważniejsze bardzo trwałe. Fajnie tym jeździ się poza asfaltem. Silnik nie sprawia żadnych problemów, do przepisowych prędkości wystarcza w zupełności, na autostradzie tez sobie nieźle radzi i można spokojnie komfortowo podróżować 140-150 km/h. Dwa razy byłem w Chorwacji w 4 osoby dorosłe, box na dachu plus bagaże i nigdy nie narzekałem na brak mocy.
To juz nie jest jakość taka jak w DD pierwszej generacji. Czuć tu skok jakości w każdym aspekcie. Oby dacia dalej podążała tą drogą. Niezdecydowanym mogę ten samochód polecić z całego serca.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na swoje 3 cylindry i mała pojemność rewelacyjnie sobie radzi.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma tragedii, ale znam takie w których biegi wchodzą gładziej
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Wygląd samochodu "ma to coś"
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogło by być więcej miejsca na nogi, ale i tak nie jest źle.
5,0
Wyciszenie
Ciszej jak w dieslach droższych marek
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG robi robotę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe 101KM 74kW
[l/100km]