Przeniesienie napędu
: rezonujący dźwięk przy 2 tys obrotów na 4, 5 i 6 biegu
Problem jest znany w Dusterach!!
4,0
Całokształt
Uwaga!!!
Zwróćcie proszę uwag przy zakupie auta na rezonujący dźwięk przy 2 tys obrotów na 4, 5 i 6 biegu
Problem jest znany w Dusterach!!
Najgorsze że po odbiorze serwisy nic z tym nie robią i przy najbliższej okazji przerzuca wine na Was, typu że zjechaliście z drogi utwardzonej!!!
Wrzucam link
https://youtu.be/YHPpH8-Nd6I
U mnie jest to samo i nie chcą tego uznać, mimo że problem zgłosiłem pierwszy raz na drugi dzień po odbiorze!!
Wrażenia
3,0
Silnik
Ok, ale kultura pracy nie jest dobra jak na te czasy.
1400- 1700 drga i nie zbiera sie
1,0
Skrzynia biegów
Rezonuje przy 2 tys obrotów!
2,0
Układ jezdny
Poprawny, ale słabo tłumi jak na takie kola i miękkość zawieszebiav
4,0
Karoseria
Na ten moment brak uwag
Komfort
5,0
Widoczność
Bdb
5,0
Ergonomia
Ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima na 20 zbyt chłodzi na 21 zbyt grzeje. Podobnie z ogrzewaniem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ok, z tyłu to klasa B
4,0
Wyciszenie
Bdb, zakoczylo mnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za wczesnie
4,0
Stosunek jakość/cena
Już nie taka cudowna, suzuki trochę drożej a inna półka wykończenia, spalania i kultury pracy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rezonans przy 2 tus obrotów.
W trasie po 4 godzinie można zwariować od tego rechotu.
Jest to najczęściej używany przedział pracy silnika
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rezonujący dźwięk przy 2 tys obrotów na 4, 5 i 6 biegu
Problem jest znany w Dusterach!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 150KM 110kW
[l/100km]