Szukaj

Ocena kierowcy - Dacia Duster II SUV Facelifting

Ksawery, 2 lata temu
Silnik 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dacia Duster II SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2021-2022 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Mam ten samochód dopiero od 2 tygodni ale to i owo już mogę napisać. Wersja SL Extreme z maksymalnym wyposażeniem w kolorze Szary urban. Wygląda na prawdę super! Wygodny samochód, wystarczający silnik, który jest bardzo tani w eksploatacji bo na lpg! Wszędzie wjadę dzięki ogromnemu prześwitowi, krawężniki, studzienki, dziury - Nic mi straszne a zawieszenie jest na prawdę komfortowe, idealne na dziurawe drogi. Lekko się prowadzi. Na razie wszystko działa i jestem zadowolony
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 100km w gazie to jestem zadowolony. Przesiadłem się z focusa 1.6 125km i Duster jeździ lepiej. Nie ważne czy po płaskim czy pod górę ciągnie zawsze i na każdym biegu.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu. Działa, ma fajny kształt, nie haczy, biegi wchodzą bez sztucznego oporu.
5,0
Układ jezdny
Lekko się prowadzi, auto jest dosyć zwinne i łatwo się nim manewruje. Nie wychyla się na zakrętach i jest mega komfortowe ale też nie ma uczucia, że się płynie. Świetnie wyważone po prostu a to jest tylko budżetowy suv!
5,0
Karoseria
Ok! Nowe auto więc nie rdzewieje i mam nadzieję, że to się nie zmieni.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam wersję z kamerą cofania i pakietem kamer 360 stopni. Widoczność jest świetna, nie ma problemu z manewrowaniem, parkowaniem. W dodatku wysoka pozycja za kierownicą tylko pomaga. Duże szyby. Wszystko ok!
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką, wygodne sterowanie z kierownicy oraz z manetki za kierownicą. Ręczne pokrętło klimatyzacji bardzo mi się podoba i można szybko i bezpiecznie zmienić temperaturę. Fotele wygodne, po trasie 600km nic mnie nie bolało.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi, szyby nie parują. Nie ma się do czego przyczepić. Brakuje trochę nawiewu na tylną kanapę i za to odejmę jedną gwiazdkę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompaktowego suva jest bardzo dobrze. Duży bagażnik mimo instalacji lpg! Sporo miejsca dla pasażerów jak i dla kierowcy. Mam 180cm i dla mnie jest idealnie. Nasza 4 osobowa rodzina mieści się bez problemu.
5,0
Wyciszenie
Tego się obawiałem ale jest na prawdę bardzo dobrze. W mieście silnik praktycznie niesłyszalny, dopiero na autostradzie (którymi często nie jeżdzę) słychać jego pracę, ale też nie dokucza to bardzo. Oprócz tego reszta dźwięków też jest nieźle tłumiona. Do prękości 100km/h jest bardzo dobrze. Powyżej trochę gorzej ale nie jeżdżę praktycznie wcale autostradami więc dla mnie to żaden problem. Do miasta i na trasę jest cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie leję tylko tanie paliwkoo - lpg
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic lepszego za 75 tys nie kupicie prosto z salonu i w dodatku z takim prześwitem i z instalacją lpg. Bomba!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie wszystko działa poprawnie, nie ma się do czego przyczepić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowe auto, brak awarii póki co i oby tak zostało.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe LPG 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
7,1
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Dacia Duster II SUV Facelifting