Szukaj

Ocena kierowcy - Dacia Duster II SUV Facelifting

theafriks, 2 lata temu
Silnik 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dacia Duster II SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2021-2022 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Silnik
5,0
Całokształt
Moja ocena bierze pod uwagę cenę Dustera. Wiadomo, że jest mnóstwo lepszych aut, ale na pewno nie w tej cenie. Auto mam od 4 miesięcy, mogę o nim co nieco opowiedzieć. Na pewno jest to samochód w 100 procentach wart swojej ceny. Wersja Prestige + wszystkie dodatki to koszt niecałych 80 tys (razem z pakietem przeglądów na 5lat lub 100 tys km). W cenie mamy spory, dobrze wyposażony samochód, wygodny i spokój z serwisem na długie lata!
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 100km i 3 cylindry w tej wadze jest na prawdę ok. Silnik ciągnie od samego dołu. Trudno nazwać go dynamicznym ale na pewno jest wystarczający. Na pewno bardzo cichy i oszczędny - Spalanie w cyklu mieszanym niecałe 8l lpg
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok. Działa lekko i w miarę precyzyjnie. Jedynka bardzo krótka i to jedyna rzecz do której można by się przyczepić.
5,0
Układ jezdny
Komfortowe zawieszenie ale i dobrze trzyma auto w zakrętach. Jestem pozytywnie zaskoczony bo jest na prawdę przyjemnie. Na polskie dziurawe drogi jest na prawdę super.
5,0
Karoseria
Jest okej, na razie nie zauważyłem wad. Duży prześwit przydaje się bardzo często. Bryła ładna
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w suvie widoczność na prawdę dobra. Wysoka pozycja ułatwia obserwowanie otoczenia. Do tego kamera cofania i zestaw kamer do okoła auta sprawia, że parkowanie i manewrowanie w ciasnych miejscach jest na prawdę proste.
4,0
Ergonomia
Dużo fizycznych przycisków i pokręteł na pewno na plus. Ekran dotykowy fajnie działa. Jedyny minus (jak to w renault i dacii) to sterowanie radiem zamiast w kierownicy to jest w manetkach za kierownicą co jest trochę upierdliwe ale idzie się przyzwyczaić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok, klima automatyczna dobrze działa i ogrzewanie też jest dostatecznie wydajne. Trochę brakuje dwustrefowej ale w tej kasie nie ma co wydziwiać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej cenie mamy sporego suva. Mam 175cm wzrostu i z przodu jest mi idealnie. Za mną bez problemu siada dorosły człowiek. Dziecko w foteliku i żona zadowolona. Miejsca z tyłu w sumie jak w kompakcie za to bagażnik spory i ustawny. Brakuje trochę schowków a te które są mogłby by być większe.
5,0
Wyciszenie
Silnika praktycznie nie słychać w mieście. Dopiero na autostradzie przy prędkościach 130+ robi się głośniej ale nadal jest dobrze. Mam porównanie do Toyoty oraz Hondy i tam było gorzej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie lpg, prosta konstrukcja, nic się nie dzieje póki co.
5,0
Stosunek jakość/cena
Duster nie ma konkurencji w swojej cenie. Oferuje wiele za niewiele.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe LPG 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
7,1
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Dacia Duster II SUV Facelifting