Szukaj

Oceny Dacia Duster II SUV Facelifting

Podsumowanie 34 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Dacia Duster II SUV Facelifting - Oceń swoje auto
4,28
średnia ocena z 34 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
76%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Dacia Duster II SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Dacia Duster II SUV Facelifting

4,8
~Leśny dziadek
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Samochód kupowany ze względu na cenę i fabryczną instalacje LPG. Z zewnątrz wygląda ładnie na znacznie droższy niż jest , środek - szału nie ma, ot może być. Myślałem że z tego 100 konnego silnika w takiej bryle to raczej mułowaty będzie ale tu pozytywne zaskoczenie jest całkiem żwawy turbo robi robotę. I teraz najważniejsze bo myślę że większość to tak jak ja przy zakupie i użytkowaniu to na ekonomię patrzy. Bardzo szybko przełacza się na LPG...
4,5
~Kleofas
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.3 TCe 150KM 110kW
Kolejna ocena po 9kkm Jestem nadal bardzo zadowolony. Trochę się przyzwyczaiłem do francuskiej inności (np sterowanie radiem). Po upalnym lecie i pierwszym ataku zimy mogę coś powiedzieć o wentylacji i trakcji - kompletnie nic do zarzucenia a trakcja wręcz super. Ogrzewanie foteli dziwnie działa ale do ogarnięcia (od chłodów mam włączone na stałe, jest termostat). Trochę nie ogarniam aktualizacji map z telefonu (wybitnie nieintuicyjne), muszę...
4,8
~Sebastian
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe 90KM 66kW
Ocena ogólna bdb. Są pewne niedociągnięcia, ale mam również na uwadze to ile auto kosztuje ( w stosunku do konkurencji o podobnych parametrach ). Auto jest wysoko zawieszone co bardzo ułatwia wsiadanie i wysiadanie oraz wkładanie dziecka do fotelika. Bagażnik duży - jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby coś nie weszło. Silnik jak na swoją moc i pojemność jest bardzo elastyczny i dynamiczny - do codziennej jazdy w zupełności wystarczy a jak ktoś...
4,9
~52j4dc752f
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Świetny samochodzik na miasto, ale na trasie też daje radę. Nic nie skrzypi inie trzeszczy, sprawia wrażenie dobrze spasowanego. Silnik, przy obecnych cenach gazu, pozwala sporo zaoszczędzić, a z uwagi na turbinę i dobre zestrojenie skrzyni biegów do 130 km/h całkiem żwawy. Wyprzedzanie nie jest żadnym problemem. W wersji Journey+ nie odczuwam żadnych braków w wyposażeniu, iPhone łączy się bezprzewodowo z systemem info-rozrywki błyskawicznie,...
5,0
~CR7
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.3 TCe 150KM 110kW
mówią że auto dla wieśniaków, ponieważ jestem wieśniakiem to se kupiłem. Nie zamykam auta na noc, nie wypatruje z okna czy stoi pod chałupą, leje paliwo i walę z buta ile fabryka dała. Kupiłem najtańszy zestaw oleju i filtrów, wymieniłem na pierwszą wymianę samodzielnie i mam głęboko w poważaniu co mi mówi dacia. Sąsiedzi patrzą z politowaniem na auto a ja mam ich głęboko w ... Wjeżdżam tam gdzie sąsiad nigdy nie był i nigdy nie dojedzie...
4,3
~Krzysztof
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.3 TCe 130KM 96kW
Kiedyś miałem Logana MCV-2016, od 2019 Toyotę Corolle 1.6 sedan... Logan miał rdze wiec poszliśmy w Toyotę... Jednak okazało się że to za niskie auto (progi zwalniające i poruszanie w leśnych terenach, sporadycznie ale jednak). Kręcenie silnika na wysokie obroty by wydobyć moc, no nie. Po okresie gwarancyjnym zapadła decyzja-nowe auto. Dacia straszyła nas rdzą... no ale parę lat minęło, znajomi nie narzekali itp. Decyzja :Duster. Byle nie...
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
7,6
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Pietruszka
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.3 TCe 150KM 110kW
Samochód Duster Extreme bardzo fajny i komfortowy. Wygląda znakomicie. Na chwilę obecną nie mam żadnych zastrzeżeń może prócz braku z tyłu osłony na nadkola. Kierownica bardzo lekko chodzi jest bardzo dobrze skrętny. Mam porównanie do innych samochodów natomiast ten jest miękki wybiera dobrze nierówności. Automat połączony z tym silnikiem 150 konnym daje przyjemność z jazdy i jest oszczędny zarazem. System bezkluczykowego uruchamiania silnika,...
3,7
~KierowcaDustera
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Wersja extreme + grzane fotele w kolorze szary urban. Cena samochodu w momencie składania zamówienia 75 tys. Za tą cenę w tamtym momencie nie było nic lepszego o podobnych gabarytach. W tej chwili podobna choć gorsza konfiguracja (nie ma już wersji extreme w ofercie) to koszt 88 tys i moim zdaniem te auto nie jest tyle warte i gdybym dziś miał zamawiać, to brałbym coś innego lub jakąś używkę ale dwie klasy wyżej. Ogólnie czuć taniość w tym...
4,9
~Olek
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.3 TCe 130KM 96kW
Kupiłem w czerwcu 2022 z silnikiem 1.3 tce 130 KM. Silnik jak na razie żyleta,średnie zużycie to ok 5.7 l/100km, mierzone po tankowaniu. W kabinie podczas jazdy jest cicho,są momenty że szukam obrotomierza żeby sprawdzić czy chodzi. Skrzynia biegów jak dla mnie super, wcześniej miałem Opla Crossland .Klimatyzacja automatyczna sprawdza się. Żona też zadowolona. to jest moje 14 auto i jestem mile pozytywnie zaskoczony. Muszę jeszcze dodać...
4,5
~Dusterofan
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Bardzo udany samochód. Niezłe wyposażenie wersji Prestige. Nie sprawia wrażenia budżetowego. To mój drugi Duster. Wcześniejszy to Comfort z 2019 r. z silnikiem 1,6 LPG i zapewne nie ostatni. Poprawiona dynamika, przy zachowaniu komfortowego zawieszenia plus wysoki prześwit i modna sylwetka sprawia, że bardzo polubiłem Dustera. Szkoda, że zaliczył drobne wpadki, np. fatalnie działająca fabryczna nawigacja, która wiesza się w przypadkowych...
Dacia Duster II SUV Facelifting