Nowoczesny o niewielkiej pojemności ale wyrywa nieżle do przodu. Pracuje tak cicho że można pomysleć że to benzyna. Brak dziury turbiny.
5,0
Skrzynia biegów
Nic więcej nie trzeba, biegi wchodzą bardzo delikatnie i precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Na nasze polskie drogi w mieście to idealne zawieszenie. Mniejszych dziur się nie odczuwa a większe pokonuje bez problemu. Dla mnie rewelacja, a mercedesami też jeździłem.
Komfort
4,0
Widoczność
Nowa moda tak kształtuje samochody że ładnie wyglądają a z widocznoscią różnie. Słaba widocznosc do tyłu.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką lecz trzeba się przyzwyczaić że okno otwiera się na srodku konsoli. A ustawienie lusterek pod dżwignią hamulca ręcznego to żaden problem - ostatecznie codziennie się tego nie robi!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dla mnie super. Wczoraj mróz o poranku -10. Wyjechałem z garażu, odwiozłem żonę do pracy (5 km.) i wysiadać się nie chciało!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No niestety wielkość typowa dla tej klasy, jexdziłem wiekszymi.
5,0
Wyciszenie
Silnika nie słychać, powyżej 120 nie jechałem, radio cicho gra i można w spokoju ebooka wysłuchać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie komputer pokazał 5,5. Ale przed wyjazdem zatankowałem do pełna i po powrocie również. Wynik prawidłowy. W mieście pokazuje 7.5 na krótkich trasach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt krótko nim jeżdżę - dopiero tydzień.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
400 km to zbyt mały przebieg do oceny.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi eco2 90KM 66kW
[l/100km]