Szukaj

Ocena kierowcy - Dacia Duster I SUV

na razie - zadowolony , 14 lat temu
Silnik 1.5 dCi eco2 90KM 66kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dacia Duster I SUV 1.5 dCi eco2 90KM 66kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Duster ładnie się przezentuje, jest wyjątkowy i wyróżnia się spośród monotoni na ulicy, czyli wszechobecnych, fordów, opli, skód, bmw, VW, audi, z pełnym szacunkie dla kierowców, bo kazdy ma co lubi.
5,0
Całokształt
Auto oceniam bardzo dobrze. Auta nowe są drogie i już nie ma aut oryginalnych, nawet wśród renomowanych marek. Niestety są to składaki z części produkowanych na całym świecie z racji tańszej produkcji. Do najbogatszych ludzi w Polsce nie należę, ale jeżdżę tylko nowymi samochodami, taki mam kaprys a przejeżdżam rocznie mnóstwo kilometrów. Inne marki porównywalne co do walorów, osiągów, niestety odpadają z racji ceny za oferowane swoje samochody na rynku polskim.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja. Silniki Renault tej klasy są dobre, znajomi mechanicy nie zniechęcają do nich.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez zastrzeżeń, brakuje może 6 biegu i chciałoby się może szybciej pojechać.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny bardzo dobry. Auto dobrze pokonuje zakręty, jest zwrotne jak na ciasne warunki miejskie,dobrze zamortyzowane.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra. Wysokie siedzisko daje dobre pole widzenia. Kierowcy z naprzeciwka cię nie oślepiają. Wysoko osadzone reflektory dobrze oświetlają drogę.
4,0
Ergonomia
Auto wygodne, jest w nim poczucie bezpieczeństwa. Może przydałoby się umiejscowienie przełącznika do podnoszenia szyb w drzwiach oraz brakuje termometru pokładowego.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód przewiewny, są okna, klimatyzacja, jak na krajowe warunki jest to wystarczające.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażerowie jeżdżą komfortowo, czyli wygodnie i bezpiecznie. Auto jest wysokie a kabina przestronna. Swobodnie podróżują osoby dorosłe jak i dzieci. Starczy również miejsca na figle i może na porządne zakupy.
4,0
Wyciszenie
Lubie jeździć samochodem i słyszeć jazdę i pracę silnika. Ciszy oczekuję w domu. Całkowite wyciszenie auta prowadzi do znużenia w czasie jego prowadzenie a to jest już niebezpieczne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto z silnikiem dci 85 spala mi średnio 5,6 l ropy i jest to dobry wynik. Ponieważ nie jest zbyt ciężkie, ma bardzo dobre przyspieszenie. Przeglądy są co 20 tys. km. w salonach Renault, a z tego co się orientuję, Renault nie odstrasza klientów cenami za swoje usługi.
4,0
Stosunek jakość/cena
Porównując jakość i cenę, Duster bije konkrecję, ale auta i to wszystkie powinny być i tak o wiele tańsze aby społeczeństwo mogło je częściej zmieniać i oczywiście kupować auta nowe, dla bezpieczeństwa i wygody a nie zwozić w skrzyniach i na lawetach cały autozłom z Europy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechałem 7 tys. km i nic, odpukać, się złego nie dzieje. Wszystko działa tak, jak powinno.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko ok. żadnych usterek. W samochodach błędy czy wady wyłażą od razu po kilkunastu kilometrach. Jeżeli ten okres się przetrwa, to zużycie słabszych mechanizmów następuje przy ok. 100.000 km.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi eco2 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dacia Duster I SUV