Wół roboczy 140 tys przebiegu zero awarii Mam go od nowości wersja z napędem 4x4 spalanie 6,22 l /100km Przy jezdze ponad 110 km/h szumy powietrza sa znaczące Znakomite zawieszenie w średnim terenie radzi sobie, nie katowałem go bo nie ma ramy Na trasie samochód jest dynamiczny W kabinie komfortu nie ma, ale niezbędne wyposażenie jest
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik jak na razie bezawaryjny dynamiczny i oszczędny moc 110 KM wystarcza
4,0
Skrzynia biegów
Mam 6 biegów Pierwszy bieg tylko do ternu, Normalnie rusza sie z 2-giego
5,0
Układ jezdny
Duże pozytywne zaskoczenie dobrze wybiera dziury Na śliskim stabilny brak uślizgów przy spokojnej jezdzie
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobrze do tyłu średnio ale ma lusterka :)
3,0
Ergonomia
Przywykłem ale w początkowo nie mogłem sie przyzwyczaić do usytuowanie przycisków do szyb
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew musi być włączony to wentylacja jest dobra Przy mrozach poniżej -20 stopni ma kłopoty z dogrzaniem wnętrza ale to przypadłość DCI
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczającą
3,0
Wyciszenie
jest przeciętnie tu widać ze to samochód budżetowy ,przywykłem
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu same zalety rejestrowane spalanie 6,22 l/100 km ON średnia z 140 tys km ! zero awarii (odpukać ) tanie przeglądy
5,0
Stosunek jakość/cena
dobry produkt za niższa cenę niz u konkurencji widac oszczednosci
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki w reflektorach palą sie co 10-12 tys km na tablicy tez parę poszło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dokładanie nic przez 140 tys km
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi eco2 110KM 81kW
[l/100km]