Auto oszczędne, ładne z zewnątrz, trochę spartańskie w środku mimo najbogatszej wersji
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Napęd 4x4 dlatego bardzo krótka jedynka.Ruszam z dwójki, każdy bieg o jedno przełożenie wyższy niż w normalnej skrzyni.
5,0
Układ jezdny
W aucie są wszystkie oferowane przez dastera systemy wspomagania jazdy, wysokie zawieszenie pozwala bez obaw podjeżdżać pod wysokie krawężniki, doskonałe tłumienie nierówności, super radzi sobie w głębokim śniegu i błocie. Wersja 4x4
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Minus to umieszczenie przycisków uchylania szyb drzwi przednich a szczególnie tylnych w niewygodnych miejscach.Trochę problemu sprawia ustawienie nawiewu na twarz. Natomiast lusterka da się ustawić bez zaciągania hamulca ręcznego, wbrew innym opiniom, które wcześniej czytałem. Wygodne siedzenia mimo braku regulacji podparcia odcinka lędźwiowego.Bardzo przydała by się regulacja kierownicy przód-tył.Beznadziejna pseudo roleta bagażowa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi i grzeje bardzo szybko
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca zarówno z przodu a szczególnie z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Do 100km/h jest ok., powyżej już mocno szumi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie zimą było na poziomie 7,2 l/100km. Obecnie z włączoną klimą 6,7 l/100km według wskazań komputera na dystansie ok 2000km. Miasto/trasa 4/6
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena najniższa w segmencie aut z napędem 4x4, jakość materiałów i ich spasowania ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 6 miesięcy 4razy zapaliły się różne kontrolki podczas jazdy, bez zmiany jakichkolwiek właściwości jezdnych. Po zatrzymaniu się , wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika wszystko wróciło do normy. Serwis twierdzi,że to normalne, podobno komputer zmienia parametry w zależności od przejechanych kilometrów i warunków jazdy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dopiero 15tys km i jest ok.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi eco2 110KM 81kW
[l/100km]