stosunek jakość cena - świetnie.
Widać miejsca cięcia kosztów - zwłaszcza w środku; z zewnątrz np brak plastikowych osłon pod nadkolami, ale generalnie świetny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje prawidłowo - stary sprawdzony motor Renault. 105 KM to dolna granica mocy jaka powinna być w aucie o tych gabarytach. Samochód zdecydowanie woli wysokie obroty, ale wtedy motor głośno pracuje.
4,0
Skrzynia biegów
Raczej prawidłowo - auto nowe, zobaczymy jak się będzie spisywało kilka tys km później.
Jedynka bardzo krótka - II- bieg elastyczny
4,0
Układ jezdny
Jest ok, duże auto, więc nie jest przyklejone do ziemi - na łukach ma tendencję do wychylania się. Świetnie tłumi nierówności (zasługa dużych opon)
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu wszystko OK - tył trochę gorzej
3,0
Ergonomia
Klakson ostawiony na przełączniku kierunkowskazów (stary patent Renault). Otwieranie elektrycznych szyb mogło by być na drzwiach bocznych; ustawianie elektrycznych lusterek pod dźwignią hamulca ręcznego
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciepło ogrzewa, klima ochładza - bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy, dla pasażerów + duży bagażnik = jest OK !
4,0
Wyciszenie
Wysokie obroty - głośna praca silnika - reszta bez zastrzeżeń
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9,5 l Gazu / 100
Benzyny około 8l / 100
Części jeszcze nie kupowałem więc nie wiem.
5,0
Stosunek jakość/cena
bez komentarza - nie ma tak taniego auta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problem z fabryczną instalacją gazową - gaz jest w środku (około 50%) a pokazuje, że nie ma i przełącza automatycznie na benzynę.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak (odpukać!!!)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V LPG 105KM 77kW
[l/100km]