Zawieszenie
: Komfortowe zawieszenie, rewelacyjne w lekkim terenie, przyjazne na polskich drogach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 1,6 SCe: bez emocji, ale też bez wpadek. Jeśli kierowca wie dlaczego zdecydował się na tę jednostkę, zawiedziony nie będzie.
4,0
Skrzynia biegów
Trwała, nieźle zestopniowana (nawet w wersji 4x2); momentami nieco niepewna, ale to nie jest auto rajdowe.
4,0
Układ jezdny
Da się żyć, jeśli się wie po co się żyje ;-)
5,0
Karoseria
Mnie się podoba, ponieważ wygląda "męsko", nawet te fejkowe poszerzenia mogą przypaść do gustu.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na współczesne auto -- wzorcowa: do przodu rewelacja, w bok rewelacja, nawet do tyłu jest bardzo dobrze.
3,0
Ergonomia
Z pewnością najsłabszy punkt Dustera jedynki -- czasem trzeba się trochę schylić (obsługa klimatyzacji), no i brak mu tego współczesnego ca sznytu. Ważne: mam wersję z końca produkcji, już z klaksonem w kierownicy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest :) Zagrzać go się nawet da, ale schłodzić -- tak sobie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu jest naprawdę sporo, chociaż nie da się ukryć, że Duster robi głównie wrażenie od zewnątrz
4,0
Wyciszenie
W zwykłej jeździe jest zaskakująco cichy, słychać głównie szum relingów. W szybkiej jeździe robi się nieco gorzej, ale u licha -- Duster nie jest autem do szybkiej, autostradowej jazdy!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W salonie było tanio, a przez 50 tys. / 4 lata musiałem tylko dokupić 2 żarówki H7.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez dwóch zdań: stosunek ceny do jakości REWELACYJNY
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych niespodzianek -- przez 4 lata dokupiłem tylko 2 żarówki H7
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 50 tys. km nie miałem żadnych wydatków
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 SCe 114KM 84kW
[l/100km]