Typowy wół roboczy, suwane drzwi z 2 stron, silnik diesel, hak, fabryczna podłoga, klima , pakiet darmowych przeglądów za 55 tys brutto rozłożone na 3 lata w leasingu. Mam go pół roku, zrobiłem 20 tys.. Jest naprawde spoko, nie ma się co bać że to Dacia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamika wystarczająca do codziennych obowiązków, na trasę wybrałbym 90 KM, na obwodnicy wyciągnąłem 150 km/h i to jest max:-). Cichy, ekonomiczny. Nie jest to rajdowiec ale przy obecnych przepisach drogowych to nawet zaleta.
5,0
Skrzynia biegów
mi 5 biegów wystarcza, nic mi nie przeszkadza
3,0
Układ jezdny
Zbyt czuła przekładnia kierownicy, trzeba uważać np. sięgając po kawę można zjechac na lewy pas lub do rowu...to jest jedyna wada tego auta. Fajny jest dość wysoki prześwit.
Komfort
3,0
Widoczność
Jak to w Vanie słabo na boki i z tyłu, pomagają czujniki cofania.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i czytelne. Denerwuje mnie tylko zbyt czuły Start&Stop, można wyłączyć ale trzeba za każdym razem pamiętać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje rade
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok. Dla moich potrzeb paka jest w sam raz, w moim poprzednim aucie służbowym Caddy było więcej miejsca ale mi Dokker wystarcza. Jeśli chcesz wozić wysokie przedmioty zainteresuj się Doblo lub Caddy.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu do vw Caddy 2,0 SDI w Daci jest cichutko:-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja, tanie auto, przeglądy gratis, spalanie 5,5-6,5 ON .
5,0
Stosunek jakość/cena
Myslałem że będzie gorzej. Jeśli szukasz auta do firmy bez fajerwerków, które ma jeździć i zarabiać nie przegap Dacii Dokker.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie ( 20 tys. km) bez usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic nie odpadło:-)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 75KM 55kW
[l/100km]