Gdyby nie problemy z drącą się izolacją pod pokrywą silnika, którą trzeba wymieniać co 8'000 km byłoby to dobre auto.
Wrażenia
3,0
Silnik
W miarę dynamiczny, ale obciążony bagażem i pasażerami staje się wolny.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bez problemu. Jednak jest duży luz (odległość między całkowicie wciśniętym sprzęgłem a momentem przełożenia napędu) sprzęgła nie ułatwia płynnego ruszania.
3,0
Układ jezdny
Dość precyzyjny. Nie ma luzów
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu ograniczona przez drzwi bagażnika i okna o dziwnym kształcie. Do przodu widoczność jest dobra.
3,0
Ergonomia
Umiarkowanie dużo schowków, choć ani jeden nie jest zamykany. Większość nie powala swoją objętością.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Typowy nadmuch. Grzeje jak silnik się rozgrzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca. Bez problemu mieszczą się wysokie osoby.
4,0
Wyciszenie
Podczas postoju nie słychać pracującego silnika. Przy większych prędkościach jest już gorzej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wysokie w związku z niszczącą się izolacją pod pokrywą silnika. Raz też musiałem wymienić plastikowy bębenek zamka
3,0
Stosunek jakość/cena
Może i uczciwy, bo inni producenci oferują tak duże pojazdy za wyższą cenę.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na ogół niezawodne. Po za problemami z tą izolacją. Na przeglądzie producenta wymienione zostały płyny i filtry.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Izolacja pokrywy silnika. Źle zamontowana opada na silnik. Niszczy się materiał a izolacja pali się w styczności z rozgranymi elementami silnika.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 84KM 62kW
[l/100km]