Szukaj

Ocena kierowcy - Cupra Leon II Sportstourer

Pędziwiatr, 4 miesiące temu
Silnik 1.5 eTSI MHEV 150KM 110kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Cupra Leon II Sportstourer 1.5 eTSI MHEV 150KM 110kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo elastyczna i żwawa jednostka
Układ hamulcowy : wydajne hamulce w podstawie
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Całokształt na 4.5 może i nawet 5 gwiazdek. Piszę tak dlatego, że byłbym zwolennikiem 310km mocy ;) lecz całkiem serio, 150km w tej "budzie" radzi sobie lepiej niż dobrze - czuć, że w praktyce jest tam zdecydowanie więcej niż 150KM. (podobno wypluwają +170KM, jednostki 2.0 190KM ok 220KM na hamowni) dobre osiągi są spowodowane na pewno niską wagą pojazdu ok 1350kg. Bardzo dobre prowadzenie, spalanie od 5 do 9 litrów/km. Wygląd auta - to duży plus. Na prawdę wiele osób nie wie co to za marka. Mega wyposażenie tak na prawdę już w podstawie.
Wrażenia
5,0
Silnik
jestem mile zaskoczony elastycznością i osiągami tego silnika. mega żwawy, super przyśpieszenie, powtórzę raz jeszcze - elastyczność po mieście bardzo dobra. na autostradzie nie brakuje mocy mimo to, że to tylko 150KM, Jeździłem wcześniej mocniejszą na papierze V6 w Audi i zdecydowanie to 1.5 lepiej jedzie i przyśpiesza.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynnie zmienia biegi - jeżdżę głównie w trybie sport. tryb comfort zbyt ospały - ale mega oszczędny w spalaniu.
5,0
Układ jezdny
brak zastrzeżeń, bardzo dobrze trzyma się drogi, świetnie hamuje.
4,0
Karoseria
lakier delikatny na odpryski, nevada white, ale póki o uważam go na odpornego na rysy - lecz wiadomo, na białym tak nie widać. Myty tylko bezdotykowo plus docierany ręcznie/nakładany wosk mokry mikrofibrą.
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra, lecz czasami przeszkadza osoba siedząca obok lub po prostu - szeroki słupek środkowy. bardzo dobrze nim się wykręca, czuć wielkość pojazdu, raczej widać punkty skrajne.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, lecz w dotykowych przyciskach na ekranie lub pod. Kierownica na 5*, jest rewelacyjna i jej obsługa fizycznymi przyciskami. Stacja multimediów ok, nie zacina mi się, łatwa obsługa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak zastrzeżeń, ciągle w delikatnym trybie auto (są 3 do wyboru) minusem jest to, że obsługa z ekranu dotykowego lub za pomocą niepodświetlanych nocą przycisków dotykowych pod ekranem
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na ten segment bardzo dobra, dużo miejsca z przodu, z tyłu kanapa wygodna lecz wiadomo, ze miejsca na nogi mniej.
3,0
Wyciszenie
Przesiadłem się z V6 w aucie A6 C5. tam było ciszej - lecz to inne segmenty. Jest znośnie nawet przy autostradowych prędkościach. Można normalnie rozmawiać bez przekrzykiwania się.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
póki co serwis ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
uważam, że przy dzisiejszych realiach jest lepiej niż dobrze za tą cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 eTSI MHEV 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Cupra Leon II Sportstourer