Kupiłbym ponownie, do baku paliwa mógłby być większy o 10-15 litrów i bagażnik mógłby być większy o jakieś 100l :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Zrywny, sporo mocy.
Wiadomo nie jest to 310 koni z VZ'ki, ale wystarcza.
Napęd 4X4 robi robotę.
Zero dolewek oleju między wymianami.
4,0
Skrzynia biegów
W trybie drive pozwala schodzić do zbyt niskich obrotów (1200/min) co na dłuższą metę nie wpływa dobrze na dwumas.
Do przeprogramowania po gwarancji :)
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze, że są kamery cofania, bo byłoby kiepsko
3,0
Ergonomia
Zbyt wiele rzeczy obsługuje się tabletem.
Przydałoby się trochę fizycznych przycisków i pokręteł.
Kiepskie cupholdery, poza tym ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni w kabinie nie brakuje, bardzo przestronnie, jak na ten segment oczywiście.
4,0
Wyciszenie
Słychać koła, przypuszczam że wyciszenie nadkoli sporo by pomogło. Z resztą sama zmiana fabrycznych Bridgestone'ów na całoroczne, sporo cichsze Pirelli spowodowała efekt "wow".
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Upierdliwe wieszanie się i restarty systemu, aczkolwiek niezbyt częste.
Aktualizacja oprogramowania pomogła, ale do ideału sporo brakuje.
Generalnie system multimedialny wymaga dopracowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważnego przez rok i 26 tys kilometrów się nie wydarzyło
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 190KM 140kW
[l/100km]