Najlepszy subiektywny wybór jakiego mogłem dokonać... stosunek ( cena zakupu, cena serwisów, finansowanie, długość gwarancji, przyspieszenie ) - wygląd - rzecz indywidualna
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
mogłaby w trybie normalnej jazdy działać szybciej, gwałtowniej reagować na zmiany naciśnięcia pedału gazu. W trybie CUPRA - zdecydowanie lepiej
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Przy kolorze białym widać odpryski od kamieni na naklejonym laminacie na nadkolach,
Komfort
5,0
Widoczność
Zastosowanie kamer 360 rozwiązuje wszystkie niedoskonałości
5,0
Ergonomia
Poręczny system sterowania podstawowymi ustawieniami
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu 10/10, z tyłu subiektywnie mało miejsca. Dla 4 dorosłych osób mogłoby być ciasno, na szczęście głównie podróżujemy 1+1, czasami 1+2.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis zdecydowanie tańszy niż w klasie tzw "premium", Duża dostępność usług i części poza ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za kwotę ponad 230 tyś, zdecydowanie najlepszy w moim odczuciu wybór. Boli brak oświetlenia ledowego tylnych drzwi w wersji AMBIENTE, O braku płynu w spryskiwaczach dowiadujemy się gdy już płyn nie pryska ( brak czujnika poziomu ).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na chwilę obecną jest ok - aktualnie 16000 km, Pierwsza wymiana oleju po 3 tyś, kolejna po 16 tyś, następna około 29 tyś. Zamierzenie aby interwały olejowe wynosiły 12-13 tyś. Jazda głównie poza miastem, ale krótkie odcinki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 300KM 221kW
[l/100km]