Po Seicento jest to naprawdę kawał samochodu. Porównując komfort wygodniejszy
od Audi 80 i Seata Leona. Łatwiejszy wprowadzeniu od Lanosa. Trochę tylko za głośny silnik i zawieszenie. ale na razie w porządku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Od 2 tys można zmieniać bieg i jedzie.
3,0
Skrzynia biegów
Słabo wchodzi wsteczny, czasem 1 z 3 się myli
5,0
Układ jezdny
Zakręty łyka znakomicie
Komfort
5,0
Widoczność
Mała szklarnia (kombi) nie ma problemu i do przodu i do tyłu lusterka gdyby były ciut większe.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zero rosy na oknach i cieplutko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu nie jeżdzę a zprzodu kanapy super.
3,0
Wyciszenie
Przy 3 tysiącach dobrze słychać silnik
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niecałe 10 l gazu w mieście poza niecałe 9 ale zima.
3,0
Stosunek jakość/cena
8700 to dokładnie tyle ile u ubezpieczyciela w książce. O jakości trzeba się będzie przekonać
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po miesiącu jazdy nic się nie zepsuło, chociaż coś kapie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]