Poprzedni właściciel omijał warsztaty. Auto kupiłem b. tanio koszt części jest b. niski niektóre kosztują mniej jak do CC700 np. tarcze wentylowane + klocki z wymianą 240 zł. w cc700 to samo 270 zł.
Wymieniłem wszystkie sailent blocki z przodu i z tyłu (ok. 300 zł), tylną poduszkę samoskrętną (ok 120 zł), manszetę (50zł) zregenerowałem pompę od wspomagania (180 zł). Oprócz tego eksploatacyjne materiały typu paski, filtry, oleje. Auto dość tanie w utrzymaniu - warunek przestrzeganie planu serwisowego a nic się nie będzie działo. Gorąco polecam za taką cenę kawał wygodnego samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
trochę głośny ale spod świateł mało który dotrzymuje kroku.
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna ale za długi skok lewarka
5,0
Układ jezdny
wzmocniony przód (twardsze sprężyny), tył standard
Komfort
5,0
Widoczność
przeszklone nadwozie
5,0
Ergonomia
wersja avantage tylna kanapa przesuwana, welurowa tapicerka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po 5 min w zimie jest już upalnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
więcej miejsca niż w mercu 190
4,0
Wyciszenie
silnik słychać powyżej 3000 obrotów
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
najniższe 5,7 a max. ok. 8,9 średnio ok.7 l/100
3,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cene mamy kawał Cytryny - polecam wersję avantage lub aurę - bogate wyposażenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie dzieje - linki tylnej półki do poprawki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 105 tyś naprawa pompy od wspomagania 180 zł i silent bloki + tylna poduszka samoskrętna poza tym to jest OK