Karoseria
: Jak już wspomniałem blacha jest rewelacyjna, 13 lat i ciężko znaleźć kawałek rdzy.
3,0
Całokształt
Blacha rewelacyjna, ergonomia, widoczność też, ale układ jezdny (nieszczęsna belka skrętna) elementy gumowe (poduszki pod silnikiem, osłony przegubów, poduszki na kolumnie McPhersona) i łożyska (podpora półosi, kolumna McPhersona) to porażka, szybko sie zużywają, duży koszt wymiany.
Wrażenia
4,0
Silnik
Hałasuje przy dużych prędkościach, ale moc ma, generalnie żyleta :)
4,0
Skrzynia biegów
Regenerowana rok temu przez poprzedniego właściciela, czasem ciężko wchodzi wsteczny. Pozostałe biegi wskakują super.
1,0
Układ jezdny
Określę to krótko: układ jezdny = totalne dno. Co chwilę coś sie psuje, nie wspomnę o belce skrętniej.
Komfort
5,0
Widoczność
Nic dodać nic ująć.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie rewelacja.
3,0
Wyciszenie
Trochę hałasu przy dużych prędkościach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10 l gazu na mieści to nie jest tak źle.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla mnie to powinien kosztować 1 tyś zł mniej. Ten tysiąc i tak trzeba włożyć na początku żeby spokojnie jeździc tym autkiem
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gumy i łożyska to to co mi sie najczesciej psuje z tych drobiazgów. Teraz jeszcze układ chłodzenia zaczął nawalać.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Półosie
Tylna belka
Uszczelka pod głowicą
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]