Autko jest OK. Jest dynamiczne, posiadaladna kulture pracy, dobrze sie prowadzi. Jak każdy wie, autka francuskie nie przepadaja za dziurami, chociaz dobrze je amortyzuja :] ZX jak na swoj wiek jest autkiem godnym polecenia. Wiec zycze Wszystkim szerokiej drogi i jak największej ilości zlotow naszych "Cytrynek". Pozdrawiam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dobrze pracuje, jest dynamiczny. Scigalem sie z qmplem ktory ma VW Golfa II z silnikiem 1.8 spod swiatel i szliszmy leb w leb :]
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dobrze pracuje, latwo si ebiegi przerzuca, nie mialem nigdy z nia problemow. 3ba tylko pilnowac poziomu oleju w niej :]
4,0
Układ jezdny
Uklad jezdny w tym autku jest dobry, chociaz jak na taki maly przebieg bylem zmuszony wymianic już prtzedni prawy przegub.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest dobra, duza przednia szyba, w lusterkach także wszytsko widac.
3,0
Ergonomia
Przecietna, troche za duop plastikow ktore zaczynaja w autku o takim wieku dawac znac o sobie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie bez zarzutu. W lato dobrze chlodzi, a w zimie dobrze grzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni dla kierowcy i pasażera nie brakuje, za to z stylu już osoby maja mało miejsca na nogi, szczególnie pasażerowie wyższsi.
3,0
Wyciszenie
Wycieszenie jest przewcietne, slychac silnik przy wiekszych predkosciach, ale coc za cos :]
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zyzycie paliwa zalezy od stylu jazdy. Ja lubie szybko jezdzic wiec zjada mi troche wiecej :] Przeglady daje sie zniesc, ceny napraw ehhh, wiadamo to jest francuz a co za tym idzie, czesci do niego nie naleza do najtanszych :]
3,0
Stosunek jakość/cena
Dobra jakość za rozsądną cene :]
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Droibiazgi, a wiec co jedyne musialem z drobnych rzeczy zrobic to wymienic dwie zaroweczki przy regulacji nawiewu oraz jedna kontrolki swiatel mijania na desce rozdzielczej :] Poza tym nic innego nie bylo :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na ten wiek auta to jak juz wsponinalem musialem wymienic przegub a ze dostać samego przegubu do niego nie można więc byłem zmuszony wymienić całą półośke. Była także wymiana paska rozrządu ale to przy 60000 tak jak zaleca producent no i byłem także zmuszony wiemienić uszczelke pod głowica. Poza tymi wymianami żadnych poważych usterek w nim nie miałem.