samochód inny niż niemieckie odpowiedniki (astra, escort ) blacha całkowicie ocynkowana (jeśli nie był bity) – mimo wieku i kilku mniejszych i większych otarć zero rdzy czy bąbelków na lakierze (kolor bordowy nie wypłowiały)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dość żwawy , na gazie mniejsza moc – standard przy starszej generacji instalacjach gazowych (przyjemniejszy niż 1,4 60km z Astry)
4,0
Skrzynia biegów
czasami trzeba na "2 razy" wrzucać wsteczny
4,0
Układ jezdny
przód ok (czeka wymiana przegubów ) , tył standard zx i innych citroenów – tylnia belka o którą trzeba dbać – polskie drogie ogolenie nie służą citroenom
Komfort
5,0
Widoczność
3d - wszystko super
5,0
Ergonomia
dla mnie ok – sceptycy mogą się przyczepić do sposobu włączani świateł i klaksonu które są umieszczone w tym samym przełączniku co kierunkowskazy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer z boku wiej niż w Astrze z tylu trochę mniej miejsca
4,0
Wyciszenie
powyżej 120 podkręcamy mocno radio
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto ok. 9-10 l gazu
trasa ok. 8 lpg
ceny części podobne jak do innych popularnych aut , regeneracja tylniej belki większy koszt
4,0
Stosunek jakość/cena
pewien zawsze może być lepiej – kupując ta auto masz mniejsze szanse że pewnego dnia zniknie z parkingu, delikatniejsze niż niemieckie , ale bardzo przyjemne
kupiony za 3500 - zadbany
lpg 1500
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymina zarówek,
dość delikatne zamki w drzwiach – najlepiej używać oryginalnego „nie wyszczerbionego” kluczyka jak dorobione to podrzędne
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawsze dojechał do celu nigdy nie zawiódł
wymiana poduszek pod tylnia belka (180 zl części 200 robocizna) , czeka tez wymiana łożyska
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]