Ma parę wad:
1. wycieraczka przedniej szyby do kitu
2. zbyt miekkie zawieszenie
3. nadsterowność
4. słabe (choć niezawodne) silniki (dot. 1.4 i 1.1)
I zalet
1. ekonomiczność
2. solidne wykonanie
3. dobre materiały
5. dużo przestrzeni
6. odpoprność na korozję
Wrażenia
2,0
Silnik
1100 to zdecydowanie za mało na tak ciężkie auto, ale jeśli trzyma się go na wysokich obrotach to nie m tragedii.
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutów
3,0
Układ jezdny
Tylna belka sprawia, że auto ucieka w zakrętach, zbyt miekkie zawieszenie, strasznie buja na trasie i nie daje poczucia pewności w trakcie pokonywania łuków (trzeba dodawać gazu w zakrętach, wtedy nadsterowność daje sięopanować, można też dokręcić śruby w tylnej belce (przy łożyskach) - pomaga)
Komfort
4,0
Widoczność
bez zatzutów, ale przesiadlem sie z busa, wiec mogę mieć spaczony pogląd
4,0
Ergonomia
trudno dobrac właściwe polozenie fotela, ale to kwestia indywidualna
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
klopot z dmuchawą, piszczy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na auto tej klasy rewelacja
2,0
Wyciszenie
jest zdecydowanie za głośno, powyżej 100 gwizdy w przednich szybach. Głośna praca zawieszenia, ale tylko w Polsce!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto pali 7 l. w mieście i 6 na trasie
4,0
Stosunek jakość/cena
Polecam, szczególnie dla pań i do miasta. Na trasę raczej nie, chyba, że 1,6 lub diesla.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zaletą jest solidne wykonanie i dobre, tanie części. Akurat w tym aucie nie psują się dorbiazgi, co jest wielką zaletą
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych po 130 tys. chyba nieźle
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 60KM 44kW
[l/100km]