Silnik
: Rewelacja, to jedyna pozytywna rzecz w tym samochodzie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: auto wyposażone w tandetny plastik który skrzypi, stuka i okropnie denerwuje
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, elastyczny po prostu super
3,0
Skrzynia biegów
Ciężko wchodzą biegi, skrzynia dosyć głośna
2,0
Układ jezdny
W wersji break (kombi) bardzo twardy samochód, a co za tym idzie ma to swoje plusy i minusy, z tyłu wszystko trzeszczy każdy plastik dla mnie to minus, Skoda, VW, MB, Seat, Toyota każde z wymienionych aut w wersji kombi jest dużo miększe
Komfort
4,0
Widoczność
Całkiem niezle
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tragedia, szyby parują okropnie jak włączy sie nawiew, dobrze ze jest klima która pomaga odparować
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niby duży samochód a z tyłu jednak mało miejsca
5,0
Wyciszenie
Miałem wcześniej skodę 1.4benz, to mam co porównywać Xsara diesel jest kilkanaście razie bardziej cicha niż skoda Fabia benz.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Całkiem nieźle po mieście poniżej 7L/100 ciężko zejść ale w 8mozna się zmieścić, na trasie przy bardzo spokojnej jeździe do 90km/h najlepszy wynik to 4,6L/100. Jadąc tak do 120km/h w granicach 5,5-5,7. I proszę nie wierzyć że auto pali 4L/100...... bo to są bzdury
4,0
Stosunek jakość/cena
Najtańszy diesel w swojej klasie, mimo wszystko pierwszy i ostatni francuz jakiego kupiłem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastikowy samochodzik za niedużą kasę, jedynie Renault megane I jest tańsza. Póki co zrobione 7tys km bez żadnej usterki.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW
[l/100km]