Karoseria
: Góra ok ale zajrzyjcie nad tylną belkę od spodu pojazdu próchno (oglądałem kilka aut)
Układ elektryczny
: Zawsze coś nie działa a to klakson, a to podgrz. lusterek.....
2,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Moim zdaniem jedyny w miarę dopracowany element tego samochodu. (oprócz koła pasowego gumowo-metalowego, konieczność wymiany co ok 40.000km
2,0
Skrzynia biegów
Wyjące (podobno standard) mam już drugą.
3,0
Układ jezdny
Niestety delikatny na warszawskie ulice.
Komfort
3,0
Widoczność
Nie tragedia. Ale cofanie bez czujnika utrudnione.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to diesel długo się nagrzewa. Niestety Citroen nie potrafi zrobić nawet niepiszczącego silnika dmuchawy (jeździłem kiedyś C-15 i był ten sam problem) Miałem różne samochody i w żadnym poza cytrynami nie było tego problemu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
120km/h i robi się nieprzyjemnie.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę głównie po Warszawie. W korkach pali jak smok. Niestety wiele elementów dostępnych tylko w ASO (a ceny z sufitu). Niestety drobiazgi potrafią właściciela zniszczyć psychicznie i unieruchomić auto w drodze. Przykłady: pękł plastikowy sworzeń przy pedale sprzęgła - laweta, uszkodzenie sterowania skrzyni biegów - laweta. Cieknące maglownice - norma. Dodam że samochód z Polskiego salonu z przebiegiem 175kkm
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochody używane znacząco tańsze od konkurencji ale z jakiegoś powodu.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak pisałem sworzeń pedału sprzęgła unieruchamia auto np w czasie jazdy na urlop - bezcenne doznanie.
Rozłączenie sterowania skrzyni biegów na 4 biegu na środku skrzyżowania - nie życzę.
Niestety plastikowe elementy nie wytrzymują polskich realiów (aura, dziurawe drogi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW
[l/100km]